Scrapträsket
Ny LO i mitt galleri nu. Textrutan ser helt skev ut för att bilden är sne, men skitsamma :)
Ny LO i mitt galleri nu. Textrutan ser helt skev ut för att bilden är sne, men skitsamma :)
Alltså, nu måste jag fråga... Vilka sidor sätter man mot varandra när man ska hamra ihop öljetterna? Om man tänker sig dem som svampar
... Sätter man då fötterna mot varandra eller ena foten mot andra "hatten"? Alla sidor ser ju lika omöjliga ut att få ihop, så det är så svårt att se! ![]()
Jag vet inte? ![]()
![]()
Ska kika om jag hittar liknande de jag har på internet så ska jag visa...
Haha, det går nog LITE bättre om jag skaffar en sättare också!
Tack tjejer för all hjälp och alla tips! ![]()
Ja jag tror det var det!
Men nu vet jag hur man gör, tack! Vad mycket roligare det kommer bli att scrappa nu! ![]()
Suuupersnyggt!
Gillar stilen skarpt!
Tex vika ner ena hörnet... ![]()
Det blir lätt att man sitter uppe till sent på natten, flera gånger har jag inte lagt mig förrän 06:00(!!!), DET om något är ju rätt osmart eftersom jag också har en bebis som vaknar runt 05-07 varje morgon ![]()
Men ang. titlarna... Jag skulle nog dragit en svart linje runt alla bokstäverna. Tror det kan bli riktigt snyggt efersom rutorna med de mindre bokstavsrutorna har en svart kant runt sig.
Hur som helst ser det ut att bli riktigt snyggt det du håller på med ![]()
OMFG!
Fiffis LO's var inte att leka med! Snacka om att få inspiration! Gillade speciellt "Kram!", riktigt snyggt!!!
Är också inne i någon såndär konstig period - känner som sjutton för att scrappa, men idéerna finns bara inte där när jag väl sätter mig ner och ska börja. Det är kanske det att man måste sätta sig ner preciiis när man känner som mest för det och inte bara när man kan (efter att bebis somnat eller pappa tagit med henne ut på en vagnprommis eller liknane) ...