Inlägg från: BillaBong |Visa alla inlägg
  • BillaBong

Scrapträsket

Bara för att vara på den säkra sidan ...

Nu blir jag yr i mössan. Ska precis beställa prylar från Pappersbiten och har kommit till sista steget i beställningen. Där står det att Förskottsbetalning är det enda sättet just nu så OK, men sen står det att jag ska märka inbet.blanketten med ordernumret. Var står det (i orderbekräftelsen kanske?) och var ska man skriva det om man betalar via internetbank - i meddelanderutan?

Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • BillaBong
    Sagomamma:
    Bör man skriva någon info (typ namn + adress eller liknande) när man skickar en skärmdump på inbet.? Beställningsnr står ju på dumpen...
  • BillaBong
    Nienna Calaelen skrev 2006-05-24 17:19:29 följande:
    Billabong - Ordernumret bör stå i orderbekräftelsen. Om du betalar med internetbank så väljer du meddelande istället för OCR och skriver ordernumret i fältet för OCR/Meddelande. Fast det kanske inte är precis så i din bank, jag har FSB, men något liknande bör det väl vara. ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~

Det var samma på min bank, Nordea. Tack!

• BillaBong
    Ellisen skrev 2006-05-25 10:40:04 följande:
    Hallåj!!Nu har jag lagt in en ny lo i galleriet, så kika gärna in och risa och rosa

Tyckte om alla dina LO's! Skrattande

• BillaBong

Phu! Nu äntligen har jag lagt ut min första LO. Gulp! Nu måste ni säga vad som skulle kunna göras bättre, ok tjejer? Jag tycker att det saknas något, men har stirrat mig blind på den och kommer ingen vart...

• BillaBong
    Bejbi78 skrev 2006-05-25 15:07:37 följande:
    BillaBongTycker du har gjort ett kanonjobb. Är SÅ impad av hur ni kan använda så mycket mönstrat utan att få det att se rörigt ut

Åh, jag blir ju alldeles rörd! GeneradGlad Tusen tack!!!

• BillaBong
    jenn79 skrev 2006-05-25 18:01:57 följande:
    Billabong: Ursnygg Gillar idéen med att klippa ut blommorna som du gjort (har oxå samma papper) Så det tänker jag låna!!

Tack! Skrattande Ja, låna på du!

• BillaBong
    bitte71 skrev 2006-05-26 21:15:32 följande:
    Idag försökte jag mig på att göra egna kort också, det blev ett "grattis till nya huset"-kort till sambons syster som precis har köpt hus. Men jag skulle behöva lite hjälp: framsidan är jag väl hyfsat nöjd med för att vara första försöket, men insidan ser lite tom ut tycker jag. Ska jag dekorera den nåt mer? Finns bild i mitt galleri under mappen Hemmagjorda kort.Sedan undrar jag - ni som gör egna kort döljer ni baksidan av dekorationerna på ngt sätt? Jag menar alltså, nu fäste jag t.ex. en brad på framsidan av kortet, men de små "benen" på den syns ju när man öppnar kortet?Så gärna lite konstruktiv kritik nu, tack! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209

Jag limmar fast kortet på ett lite hårdare papper så inte baksidan syns. Dessutom blir det ju stabilare och lite mer som ett "riktigt" kort om det är hårt, det gillar jag

d(-_-)b
  • BillaBong
    Blommig skrev 2006-05-27 09:30:22 följande:
    Hur gör ni för att bränna kanterna när ni scrappar?

Jag vet inte allt man kan använda, men jag använder Fluid Chalk som det kallas. Liknar en stämpeldyna kan man säga :)

d(-_-)b
  • BillaBong
    Blommig skrev 2006-05-27 22:14:20 följande:
    En annan dum fråga kanske...vad står LO för?

Layout ... Och inga frågor är för dumma!

d(-_-)b
Svar på tråden Scrapträsket