• Anonym (student)

CSN fråga.

jag ska börja studera och jag saknar inkomst. Har tänkt söka CSN bidrag men det bidraget är bara ca 900 kr så det är inget jag kan leva på. Vill undvika att söka CSN lån eftersom jag inte kan betala tillbaka lånet och jag vill absolut inte få några skulder. Kan jag få socbidrag istället för CSN lån när jag studerar eller kommer soc kräva att jag söker CSN lån istället eftersom jag studerar?

• Svar på tråden CSN fråga.
  • Anonym (student)

Om ni fortsätter skriva OT i tråden så kommer kommentarerna anmälas så ni vet.

• Tiina87
    Anonym (student) skrev 2019-02-17 22:45:35 följande:

Om ni fortsätter skriva OT i tråden så kommer kommentarerna anmälas så ni vet.

Det är inget OT. Tråden handlar om csn och det är det som diskuteras i tråden.
  • Anonym (student)
    Tiina87 skrev 2019-02-17 22:48:37 följande:

Det är inget OT. Tråden handlar om csn och det är det som diskuteras i tråden.

nej tråden handlar om att jag vill söka socbidrag för att slippa ta CSN lån.
  • Tiina87
    Anonym (student) skrev 2019-02-17 22:58:19 följande:

nej tråden handlar om att jag vill söka socbidrag för att slippa ta CSN lån.

Då har di valt fel rubrik. Dessutom kan du inte söka socialbidrag när du är berättigad till csn (inte annars heller). Så nej, vi är inte OT.
  • Akira Öken
    Tiina87 skrev 2019-02-17 23:00:31 följande:

Då har di valt fel rubrik. Dessutom kan du inte söka socialbidrag när du är berättigad till csn (inte annars heller). Så nej, vi är inte OT.

Kan du inte visa så pass mycket respekt att du slutar spamma tråden när TS uttryckligen ber dig? Vad är du för liten människa som aldrig kan ge dig trots att du uppenbart har fel? Har sett åtskilliga diskussioner där du beter dig på liknande sätt.
  • Anonym (student)
    Tiina87 skrev 2019-02-17 23:00:31 följande:

tack den andra meningen var det enda jag sökte svar på i tråden, inte vem som har rätt eller fel vad gäller CSN.
  • Anonym (går)
    Anonym (student) skrev 2019-02-17 23:09:54 följande:
    tack den andra meningen var det enda jag sökte svar på i tråden, inte vem som har rätt eller fel vad gäller CSN.
    Varför kan du inte göra som jag och andra har sagt i tråden? Söka CSN, räkna ut hur mycket det skulle bli ihop med barnbidrag och bostadsbidrag. Behöver du mer pengar för att leva jobbar du några timmar i veckan. 
  • Tiina87
    Akira Öken skrev 2019-02-17 23:08:30 följande:

Kan du inte visa så pass mycket respekt att du slutar spamma tråden när TS uttryckligen ber dig? Vad är du för liten människa som aldrig kan ge dig trots att du uppenbart har fel? Har sett åtskilliga diskussioner där du beter dig på liknande sätt.

Exakt vad är det jag har fel?
  • Tiina87
    Anonym (student) skrev 2019-02-17 23:09:54 följande:

Tråden handlar ju oavsett om csn. Du har fått svar på din specifika fråga och nu fortsätter diskussionen vare sig du vill det eller inte.

Det är inte som med Facebook där man kan ställa av för kommentarer.
  • Anonym (student)
    Tiina87 skrev 2019-02-17 23:27:37 följande:

Tråden handlar ju oavsett om csn. Du har fått svar på din specifika fråga och nu fortsätter diskussionen vare sig du vill det eller inte.

Det är inte som med Facebook där man kan ställa av för kommentarer.

nej men tack och lov kan jag anmäla dina kommentarer.
Svar på tråden CSN fråga.