• emphz

Letrozol - följas åt?

Hej.

Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

• Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • AnnaLinnea87

På julafton tog jag ett tidigt test och fick vårt plus. Finaste julklappen ??????????. Efter 2,5år av försök och två missfall i bagaget så tog det sig på 4:e försöket med letrozol (3:e med dubbeldos). Nu hoppas vi bara att vi får behålla det. Vi hade redan inbokat vul den 27/1 så då ska vi se om allt ser bra ut. Vet att det var en del andra som hade bim runt den 24:e. Hoppas ni också fick era plus ????

• AnnaLinnea87
    Nilee84 skrev 2019-12-22 06:46:43 följande:

Helt sjukt, tog ett tidigt test i måndags, BIM-2 och det var negativt så har ju funderat på varför jag varken får mens eller är gravid. Tog ett test nu och positivt??? Ägget har alltså lyckats fästa även fast jag nyligen fått reda på att förutom PCO har jag efter första grav ärrbildning/endo i livmodern. Hoppas nu att det håller hela vägen!! Lycka till all ni andra!! Och ta inte tidiga tester, hehe!

Grattis! Fick också plus denna gången (på julafton). Hoppas det går vägen för oss båda! Har ni testat länge med letrozol? kram!
  • Lunne
    AnnaLinnea87 skrev 2019-12-25 20:14:47 följande:

På julafton tog jag ett tidigt test och fick vårt plus. Finaste julklappen ??????????. Efter 2,5år av försök och två missfall i bagaget så tog det sig på 4:e försöket med letrozol (3:e med dubbeldos). Nu hoppas vi bara att vi får behålla det. Vi hade redan inbokat vul den 27/1 så då ska vi se om allt ser bra ut. Vet att det var en del andra som hade bim runt den 24:e. Hoppas ni också fick era plus ????

Grattis! Vad roligt att ni fick veta precis till jul också :) Har du räknat ut när BF blir?
  • GlitterLina
    emphz skrev 2019-12-20 17:17:51 följande:

Jag startade denna tråd för lite drygt 10 månader sen, då hade vi försökt skaffa syskon i 8 månader med hjälp av letrozol. Till slut kom plusset.

Igår den 19/12 föddes äntligen lillasyster.

Ge inte upp, jag fortsätter heja på er.

Så underbart :) grattis till lillan :) vilken julklapp
  • GlitterLina

Wow grattis :)
  • bonzo

Grattis! Vad roligt att letrozolen fungerade för er! Ger oss andra hopp :) Åt du dubbeldos tre månader i rad?

• Anonym (Li)

Stooort grattis helt klart bästa julklappen man kan få håller tummarna att allt ska gå som det ska :) <3
  • Anonym (Li)

Hur ligger ni andra till? Min tredje kur ni tog sista tabletten idag ska försöka o inte tänka på set så mycket det är trots allt nypr och massa ledigheter så det är bara att vila o slappna av :)

• bonzo

Precis haft ägglossning efter fjärde kuren.. så nu är det bara att vänta. Jag har ätit två enkelkurer och två dubbelkurer :)

• Anonym (Li)
    bonzo skrev 2019-12-28 09:28:33 följande:

Precis haft ägglossning efter fjärde kuren.. så nu är det bara att vänta. Jag har ätit två enkelkurer och två dubbelkurer :)

Ohh va roligt Håller alla tummar och tår för dig hoppas det tar sig denna gång :) <3
Svar på tråden Letrozol - följas åt?