• emphz

Letrozol - följas åt?

Hej.

Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

• Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-19 08:18:10 följande:

Minst sagt!! Är den så att om du tempar på morgonen och sen stänger ner den. Visar den då din senaste tempning om du t.ex. sätter på den på kvällen?

Tack! <3 <3 <3 KramJag hade exakt samma symptom som du min första månad! Molvärk nästintill hela vägen från äl tills mensen kom tyvärr. Plus en del lätt yrsel. Nu är jag inne på kur två, bör haft äl förra veckan men känner inte av något förutom minimalt med molvärk till och från. Lyckades inte få positivt äl test (testade väldigt oregelbundet pga resa) så är inte helt säker på att jag hade äl.

Ja det gör den! Så smidigt! :) Håller tummarna för att du hade ägglossning.
  • Mn91

Känner att jag måste få skriva av mig lite.. skulle börjat med min första kur med letrozole denna månaden. Just nu känns det väldigt hopplöst. Mensen är 4 dagar sen men gravtesten visar negativt så det verkar helt enkelt som att mensen bestämt sig för att hoppa över denna månaden bara för att man skulle börja behandlingen nu.. känner mig så less på allt just nu :( :(

• Lunne
    boandersson skrev 2019-12-19 14:45:51 följande:

Spöklinje va?

Jag ser definitivt en linje! Så vågar nog mig på ett grattis :) De ggr jag fått spökstreck har de varit omöjliga att se på bild. Hur tidigt är det?
  • minnie768
    Clemmentina skrev 2019-12-19 18:04:11 följande:
    Ja det gör den! Så smidigt! :) Håller tummarna för att du hade ägglossning.
    Då ska jag bannemej beställa en sån till nästa cykel om det inte tar sig nu.
    Ä det en sån här du har?
    https://www.billiga-tester.se/basal-termometer/babyplan-digital-termometer-med-flexibel-spets?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU_sgW6hI6jcQlfqmA5lV4GZYLvPzN6qEgZsUNiJ2c70Ie7wJvj9P1BoCWSsQAvD_BwE

T
    ack <3
  • minnie768
    Clemmentina skrev 2019-12-20 11:44:30 följande:
    Precis, det är den! :)
    Lägger till den på inköpslistan i mellandagarna om det inte blir ett plus denna cykeln :)
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-20 13:10:23 följande:

Lägger till den på inköpslistan i mellandagarna om det inte blir ett plus denna cykeln :)

Det låter som en bra plan! När tänker du testa? :)
  • minnie768
    Clemmentina skrev 2019-12-20 14:31:08 följande:
    Det låter som en bra plan! När tänker du testa? :)
    Jag har sagt att jag inte kommer testa förrän tidigast den 23e. Men just nu är jag inte alls sugen på att testa.. Vi får se :)
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-20 14:59:53 följande:

Jag har sagt att jag inte kommer testa förrän tidigast den 23e. Men just nu är jag inte alls sugen på att testa.. Vi får se :)

Förstår det! :) Du får hålla oss uppdaterade helt enkelt.
Svar på tråden Letrozol - följas åt?