Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
ja asså det är skitsvårt att låta bli, senaste månaden fick jag fast smily på dag 16 i deceber, i november på dag 15, så lite olika, brukar ha ca 31 dagar i cykeln :) Själv?
ja asså det är skitsvårt att låta bli, senaste månaden fick jag fast smily på dag 16 i deceber, i november på dag 15, så lite olika, brukar ha ca 31 dagar i cykeln :) Själv?
För mig har det varit cd 16 o 17 får smile 2 dagar antar att jag har sen äl men kort cykel 27-28 dagar när jag tar letrozole annars 30-31. Vi Har sagt att vi kör som vi vill lite denna cykel då sambon inte vill stressa eftersom han har gjort det senaste tiden men nu när vi e lediga har vi sagt att vi ska njuta av det o inte köra bara för att vi måste. Men jag kunde inte låta bli o testade cd15 idag o ingen gladgubbe kommer nog testa imon oxå ska inte berätta för sambon så han slipper stressa :)
Jag brukar lugna mig om man har en "plan", men just nu känns allt bara skit :P Men å andra sidan har det inte gått så långt i denna cykeln ännu så det blir säkert bättre ju närmare äl man kommer. Tack <3 Hoppas verkligen att det är vår tid snart!Jaa men det var inte vår tur nu heller :( :(
Det är super svårt!! Jag blir speciellt stressad över att kompisarna ska påbörja ivf nu, har fått alla sprutor utskrivna och att de drar igång vid nästa mens. Det känns som att vi är sååå långt efter :( Men men.. hoppas att vi kanske kan vara ett av de paren som behöver några kurer letro innan plusset...... Tack så mycket <3
Du bör väl närma dig bim?? Eller vart i cykeln är du nu?
Jag stressar inte upp min sambo heller, det är ingen idee :)
Kunde inte låta bli o testa, men det var tom ring på dag 12.. så vi får sehur jag gör framöver :)
Jag brukar lugna mig om man har en "plan", men just nu känns allt bara skit :P Men å andra sidan har det inte gått så långt i denna cykeln ännu så det blir säkert bättre ju närmare äl man kommer. Tack <3 Hoppas verkligen att det är vår tid snart!Jaa men det var inte vår tur nu heller :( :(
Det är super svårt!! Jag blir speciellt stressad över att kompisarna ska påbörja ivf nu, har fått alla sprutor utskrivna och att de drar igång vid nästa mens. Det känns som att vi är sååå långt efter :( Men men.. hoppas att vi kanske kan vara ett av de paren som behöver några kurer letro innan plusset...... Tack så mycket <3
Du bör väl närma dig bim?? Eller vart i cykeln är du nu?
Jag brukar testa fr cd14 för har aldrig haft äl tidigare för annars blir det fler tester o det kostar en del. Det blev gladgubbe idag cd 16 precis som förra gången så nu hoppas jag på att vi kan få till lite mys :) håller tummarna för oss <3
Lycka till :) jag är på dag 12 idag i cykeln :)
Tack det samma <3