Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
På julafton tog jag ett tidigt test och fick vårt plus. Finaste julklappen ??????????. Efter 2,5år av försök och två missfall i bagaget så tog det sig på 4:e försöket med letrozol (3:e med dubbeldos). Nu hoppas vi bara att vi får behålla det. Vi hade redan inbokat vul den 27/1 så då ska vi se om allt ser bra ut. Vet att det var en del andra som hade bim runt den 24:e. Hoppas ni också fick era plus ????
Grattis! Vad roligt att ni fick veta precis till jul också :) Har du räknat ut när BF blir?
Grattis! Vad roligt att letrozolen fungerade för er! Ger oss andra hopp :) Åt du dubbeldos tre månader i rad?
På julafton tog jag ett tidigt test och fick vårt plus. Finaste julklappen ??????????. Efter 2,5år av försök och två missfall i bagaget så tog det sig på 4:e försöket med letrozol (3:e med dubbeldos). Nu hoppas vi bara att vi får behålla det. Vi hade redan inbokat vul den 27/1 så då ska vi se om allt ser bra ut. Vet att det var en del andra som hade bim runt den 24:e. Hoppas ni också fick era plus ????
Nope..inget test. Jag känner verkligen INGENTING! Plus att jag hade lite bråttom imorse, tar kanske ett test imorgon.. Tänker att äl uteblivit eller var senare än vanligt, känns lättare att hålla fast vid den tanken är att hoppas för mycket på ett plus :/
Här blev det inget pluss, mensen kom på julafton tyvärr. Tog sista tabletten av letrozol idag enkeldos 3 kuren. :) nu är de den eviga väntan på ägglossning. Funderar på om jag ska köra en månad utan tester och se om de hjälper och inte stressa så över när man måste mysa till det utan bara köra på när lusten finns :)
Hur mycket samlag har ni under er ägglossning med Letrozol för er som blivit gravida ? Jag tycker de är jätte svårt att veta då mitt ägglossningstest visar positivt i 4 dagar så vet jag inte riktigt när de släpper
Här blev det inget pluss, mensen kom på julafton tyvärr. Tog sista tabletten av letrozol idag enkeldos 3 kuren. :) nu är de den eviga väntan på ägglossning. Funderar på om jag ska köra en månad utan tester och se om de hjälper och inte stressa så över när man måste mysa till det utan bara köra på när lusten finns :)
Jag känner att jag behöver prata av mig. Hur gör ni för att få dagarna gå medan ni väntar äl eller inväntar att gravtesta. Det känns som om jag tänker på det hela tiden och kan inte släppa det. Det känns väldigt tungt speciellt när man hör andra runt om kring som lyckas fr första försöket eller blir spontan gravida o gör abort och här sitter man o skulle göra vad som hest för att få det efterlängtade plusset o barn. Ibland undrar jag oxå om jag nånsin kommer att få barn efter alla dessa misslyckade försöken. Jag vet att man inte borde tänka så och att man ska försöka tänka positivt men det är vääldigt jobbigt.