Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Tack! Vi kommer göra ett privat försök eftersom vi med största sannolikt inte skulle komma igång innan sommaren annars. Hur mår du? Vilken vecka är du i? :)Tack snälla! Ska absolut uppdatera här framöver. Och ja riktigt skönt! Då är det några dagar kvar innan du kan testa. Håller tummarna för dig!
Tack! Vi kommer göra ett privat försök eftersom vi med största sannolikt inte skulle komma igång innan sommaren annars. Hur mår du? Vilken vecka är du i? :)
Ja det är en lång väntan faktist jag kanske testar på söndag för då är äl+ 8-9, men så här långt känner jag ingenting, inte ens några känningar i tjejmagen som jag annars får nån dag efter äl :/
Spännande! Hoppas att det är ett gott tecken! :) :) Håll oss uppdaterade!
Hade det bara varit för vul hade det inte gjort mig så mycket att hoppa över en månad. Men jag vill ju få ovitrelle sprutan, plus att sambon måste åka med så de kan skicka iväg remiss till ivf. Kom fram igår em efter 15 samtal typ, så fick bokat en tid på fredag, då är jag på cd 14. Ska bli spännande att se hur stora äggblåsan/orna är då.
Det ska jag absolut göra! :)
Har ni funderat på var ni ska göra privat i så fall? :)
Jag är i vecka 11 nu och har tyvärr inte mått särskilt bra alls de senaste 4 veckorna =/ Men har gjort VUL och allt såg bra ut i alla fall, så får mest ligga däckad och hoppas att det blir bättre om några veckor.
Hej allesammans!
Har läst om flera som går en kur på Letrozol, skönt att hamna i ett forum med andra som befinner sig i samma situation. Är en 28-åring med PCOS som försökt få barn i över ett år. Blev ingenting på den första kuren och är nu inne på dag 6 och bokad tid för undersökning 200115.
Hoppas att jag också kan hänga med i denna tråd.
Hey är ny här. Har själv pco och gjorde utredning på fertil mottagning i 2år för att bli gravid på letrozol. Skulle gjort ivf nu i januari men blev ej så. Då jag blev gravid i december förra året fick veta efter 2 års hjälp.
Är i v.13 nu och så nervös då detta blir mitt första barn.
Är det nån mer här som blivit gravid genom hjälp som jag fått? Jag har bf i juli. Och vill dela hur det gott för andra som väntar barn eller har barn och försöker bli.
Som har pco o så. Och undra hur går för er?
Hoppas att det är ett gott tecken för dig! Vilken omgång med Letrozol är det?
Hej allesammans!
Har läst om flera som går en kur på Letrozol, skönt att hamna i ett forum med andra som befinner sig i samma situation. Är en 28-åring med PCOS som försökt få barn i över ett år. Blev ingenting på den första kuren och är nu inne på dag 6 och bokad tid för undersökning 200115.
Hoppas att jag också kan hänga med i denna tråd.