Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Nu har vi provat två enkel kurer och två dubbelkurer letrozol. Ägglossning på alla och en kemisk graviditet på fösta dubbelkuren. Nu mens idag efter andra dubbelkuren. Vet inte om jag ska prova en omgång till eller gå vidare till ivf. Hur många omgångar tycker er läkare är rimligt?
Nu har vi provat två enkel kurer och två dubbelkurer letrozol. Ägglossning på alla och en kemisk graviditet på fösta dubbelkuren. Nu mens idag efter andra dubbelkuren. Vet inte om jag ska prova en omgång till eller gå vidare till ivf. Hur många omgångar tycker er läkare är rimligt?
Jag har en dubbelkur kvar hemma.. så kanske lika bra att prova den.
Ohh spännande hoppas hoppas du får uppdatera oss när du testat. Ja det är läkaren som har skrivit för jag frågade om det, hon sa att det egentligen inte behövs för jag har fin slemhinna men om det är progestron som orsakade mina missfall så är det bra med det så jag började med en dagen efter äl behövde inte hög dos.
Vad bra att du fick det! Nu håller vi tummarna för att det tar sig denna gång. Blir inget test för mig imorgon. Testen kom inte med posten så får fundera om jag ska köpa ett imorgon istället.
Hur gör ni??
Två kurer med Letrozol och ägglossning har skett, när ska man ha samlag, har haft samlag dagen innan och även nästkommande dag då ägglossning sker, spelar tiden på dygnet roll ? Dåligt tålamod
Jag kunde inte hålla mig o testade idag cd 7-8 o det var tyvärr negativt :( Vet inte om det är för tidigt eller kört :(
Hur gör ni??
Två kurer med Letrozol och ägglossning har skett, när ska man ha samlag, har haft samlag dagen innan och även nästkommande dag då ägglossning sker, spelar tiden på dygnet roll ? Dåligt tålamod
Åh vad tråkigt! Tror dock att det är väldigt ovanligt att plussa så tidigt. Testa igen om några dagar!
Jag har mensvärk idag så ställer in mig på att den kommer snart. Köpte dock ett test nu så jag kan ta det imorgon om jag vill.