Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Tack för svar! Då ska jag nog ringa och fråga gyn om det finns möjlighet att testa :)
Är det någon som har använt progestron? Jag vill gärna veta hur snabbt bi erkningarna kommer? Jag har börjat få molande värk, ömma bröst och idag även illamåendet, jag har inte testat för har bara ett test kvar hemma :/
Är det någon som har använt progestron? Jag vill gärna veta hur snabbt bi erkningarna kommer? Jag har börjat få molande värk, ömma bröst och idag även illamåendet, jag har inte testat för har bara ett test kvar hemma :/
När har du bim? :)
Får jag fråga varför du tagit extra progesteron? Är det kräm eller tabletter? Har stått i valet och kvalet om jag ska använda krämen jag har hemma men kan inte bestämma mig...
Enligt appen på fredag o enligt min uträkning idag. Jag vill tillägga att jag testade negativt i måndags äl +9-10 därför undrar jag om det är symptomerna fr progestronen som luras?
13 e försöket totalt och 6 försöket med Letrozol. En avbruten graviditet i v15 och ett missfall. Plussade idag och hoppas allt går vägen tredje gången gillt
Hej! Det här må vara en annolunda fråga men hoppas någon av er kanske kan förstå. Efter försök att bli gravid har jag börjat fundera på att använda mina letrozoltabletter jag tidigare fått utskrivna men inte börjat använda, har pco och cykel på cirka 35-40dagar. Kruxet är det att jag har mycket långt till min gyn för att göra VUL och funderar på om någon här har erfarenhet av att ta letrozol utan kontoll vul? Har själv läst olika i forum...