Anonym (KP) skrev 2019-12-17 14:37:45 följande:
Hej! Jag har försökt bli gravid och behöver ta både Letrozol och nu även börjar med Lutinus. Någon som har koll på vilken dag i cykeln man ska börja med Lutinus?
Hej! De flesta tar dag 3-5 i cykeln. Lutinus ska man ta ca 2 dagar efter positiv äl o detta för att man absolut inte får ta det innan ägget har släppt.
minnie768 skrev 2019-12-17 15:44:48 följande:
Förra månaden (första med letro) trodde jag verkligen!!! att det skulle ta sig eftersom jag kände av äl så tydligt, vi låg de dagarna vi skulle osv. Jag kände mig så annorlunda, även sambon sa det att jag har symptom så han trodde jag höll på att bli sjuk. Det var riktigt tufft när mensen kom! Taack! Det hoppas jag också att det blir:)Jaha, du får testa nästa månad om det inte tar sig denna.
Jag förstår precis den känslan när man går runt o är helt säker o sen kommer besvikelsen. Jag går ju liksom runt o känner efter olika symptom hela tiden men har släppt det helt efter att jag såg att det var neg så nu hoppas jag att det vänder bara för att jag har tappat hoppet denna månad. Har oxå sagt att jag ska hålla mig och inte testa till bm. Ja men precis tar det inte sig nu så börjar jag med lutinus nästa månad.