flygrl skrev 2019-03-27 19:12:32 följande:
Ja, både Nick & Cathrine är dryga och egoistiska. Tror däremot Cathrin skulle bli trevligare om Nick försvann därifrån.
Har också kollat på Tunnelbanan ibland och då sett Jannika. Håller med, hon verkar sympatisk. Peter skulle behöva boosta sitt självförtroende, ja. Dom båda e mina favoriter i Gränslandet.
Hur gick det förresten med krabban som Jannika släppte ut? Kan inte påminna mig det blev nån reaktion från Cathrine & Nick om det eller?
Mattias slipper kulan under Robinson tävlingen. Blir spännande i kväll. :)
Ja, Carl sabbade verkligen stämningen i hela det laget och självinsikt verkar han sakna. En genomegoistisk människa.
Även om Adnilson kan va dryg tycker jag inte man kan jämföra honom med Carl. Han verkar inte va elak även om han skulle behöva släppa in andra i köket och bli mer ödmjuk.
Jag vet inte ens om Cathrine skulle vara utan Nick om jag skulle gilla henne´. Det är nåt i henens sätt som jag inte kan med.
Hoppas att Jannika och Peter går så långt att dem kan ta sig till Robinson.
Fortfarande efter kvällens avsnitt så måste jag säga att jag inte kan heller med Adnilson. Han gnäller på alla andra. Hans kudde, hans matburk, hans kök....nä allt är inte hans utan man delar allt med lagmedlemmar.
Tror faktiskt att han själv tagit fiskburken för att få gnälla för han skulle ta även det två som var kvar. Om han vill spela så så borde han spela själv i något annat program där man är själv.