Robinson 2019
Anna har ju gjort sig impopulär hos vissa genom att tydligen inte hjälpa till så mycket i lägret och hon verkade ju villa skärpa sig på det området efter va hon sa till Sophie iaf. Hon höll väl på med nåt nyttigt (har glömt va det va) när Sophie klagade och kalla henne f***a så Sophies anklagelse va nog orättvis den gången iaf.
Va menar du med att Nick skulle sätta emot?
En pakt där man delar på vinstsumman är väl inte otänkbar...vi får se.
Utposten är jävligt tuff men samtidigt har dom ju fått ännu en chans komma tillbaka till Robinson. Men hårt liv är det helt klart och all respekt om dom håller ut. Nu fick dom ju en machete så då kan dom väl öppna fler kokosnötter och därmed få mer energi. Krabborna va ju också ett bra protein tillskott även om det gnälldes en del över dom. Med tändstickorna kan dom fixa eld för laga till krabborna och annat och även få värma sig lite.
Det är hårt MEN jag vill minnas att deltagarna magrade mycket mer i dom Robinson omgångar jag såg som barn. Då tappade alla massa kilon.
Ja, man undrar ju varför Sophie plötsligt bad om få bli utröstad. Hon som vart så stark & tävlingsinriktad tidigare...
Är det verkligen så att bara en från Utposten tar sig till Robinson??? Det fattade inte jag. :/
Om Peter verkligen ger upp återstår väl att se. Kan ju ha varit nåt han sa bara.
Om att deltagere i tidigare program har tappat vikt har varit en hel grupp. Nu är det 4 deltagare som verkligen får lida för att vara kvar och försöka ta sig tillbaka. Ingen av dem kommer att komma i håg att det var kul eller spännande när det väl är över. Och jag förstår om Peter ger upp för det skulle jag med gjort. Man ska inte vänta tills man är helt sjuk innan man tar sig ut ur tortyren.
Anders kom till dem med massor av mat som han la på grillen och försökte få någon att ge upp, men som tur var så var alla överens om att inte ge upp. Anders åt med god aptit vilket jag tycker är för elakt. (jag mår dåligt av att se detta) och jag hoppas att det tas upp efter programmet.