Otroligt kär i min lärare
Hej!
Jag är en 14 snart 15 årig tjej som är EXTREMT kär i min lärare. Och nej, det är inte ngt som jag ?inbillar? mig eller som kommer ?gå över?. Det är inte heller så att jag inte vet hur det känns att vara kär. Tro mig det här ÄR kärlek. Back to the story
Okej så jag fick den här läraren som lärare i Januari 2018 och han är 25 år. Första gången jag såg honom var det verkligen ett rus i hela kroppen och jag kände mig extremt trygg direkt.
Jag tyckte han såg bra ut och hade sjukt bra klädstil. Han kändes lugn och sansad och hade fötterna på jorden. Men det var liksom inte mer än så.
Han undervisar oss 1 gång i veckan så det var många gånger han inte var där utan var på utbildning istället och jag minns hur ont det gjorde i hela kroppen när jag fick reda på att jag inte skulle få se honom.
Iaf sen satte min ?stalker? sida upp. Jag kollade upp namn, ålder och kollade igenom FB och Insta. Fick reda på att han som sagt är 25. Har samma stora intresse som jag. Men fick också reda på att han hade en tjej. Jag minns hur frustrerad jag blev av att veta det.
Efter det här så hade vi honom åter igen på en lektion. (Det här var när jag insett att jag verkligen var kär och hade berättat för min bästa vän) lektionen gick som vanligt men två saker ?hände?. Min bästa vän berättade efter lektionen om hur han hade kollat på mig med ett leende.
1. Stod vid min bänk när jag arbetade på datorn och kollade rätt på mig och log, sedan när han såg att min bästa vän kollade skyndade han sig vidare. Vi snackar alltså en tid på 10sek.
2. I slutet av lektionen gick han i mellan bänkarna och kollade åter igen på mig när jag inte såg och log. Också det här var typ 10-15 sekunder.
Jag minns hur varm jag blev när min kompis berättade det här för mig.
Jag ville bara gråta och jag kunde inte sluta le.
Sen har det varit flera gånger i korridoren han har kollat och haft ett leende. (Han ler inte mot andra vad jag har sett)
Varje gång jag ser eller tänker på honom blir jag helt slapp i hela kroppen och det känns som att jag kokar. Jag ler okontrollerbart och kan verkligen inte sluta.
Han har gjort saker för att typ ?impa? och han drar många skämt och är väldigt öppen när jag är i närheten (vet inte om han är så här med alla).
Jag har aldrig pratat med honom direkt. Mina vänner säger att jag bara ska göra det och jag vill verkligen men jag vet verkligen inte om jag kommer kunna. När mina vänner står och pratar med honom efter skolan och jag är med så SKAKAR seriöst mina ben och jag blir helt röd (Jag har ALDRIG blivit röd innan) han pratar med dem men han kollar på mig. Jag får inte fram ett ord för jag är livrädd att jag ska råka försäga mig. Samtidigt som jag vill att han ska veta vet jag inte hur jag ska göra.
Iaf jag sparade ner hans schema och gör allt jag kan för att se honom så mycket som möjligt för annars klarar jag inte av skolan.
Jag vet att det inte är lagligt men det här är inget som kommer gå över. Jag vill inte höra ngt om det här för jag VET REDAN om att det är olagligt osv osv. MEN vad ska jag göra, vad skulle ni gjort? Är han intresserad av mig eller varför håller han på som han gör?
Är det lagligt om jag byter skola?
Tyck att jag är desperat men om ni inte har känt så här själva så kan ni verkligen ingen föreställa er hur det är. Snälla någon hjälp mig! Hur ska jag prata med honom? Ska jag berätta något än?
Jag skulle vara så tacksam för all hjälp jag kan få men vill inte ha något om att ? det är bara en kort period? osv. Tack!