• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Halindzor

Hej!! Min mens var beräknad idag, men inte alls kommit och finns inga tecken på det heller som jag brukar få. Ljusbryna flytningar först osv men nepp

Jag har tagit gravtest men bara negativt

Har alltid regelbunden menscykel på 30 dagar.

Jag är ett frågetecken, men vem vet det kanske kommer under dagen eller imorgon

• Sobioor
    Dimman skrev 2019-05-15 18:54:55 följande:

Det är inte lätt! Speciellt inte när man är redo och längtar så mycket <3

Nej så är det <3
  • Sobioor
    Butembobaby skrev 2019-05-16 06:53:44 följande:

Spännande! Jag fick negativt igår med testlagrets stickor, men det säger ju inte så mycket såhär tidigt, så är fortfarande hoppfull :)

Äsch då, nä men precis <3 när ska du testa nästa gång? Du kommer säkert plussa snart, jag har de på känn ;)

Jag ska till apoteket idag och köpa lite olika tester xD. Kanske testar i morgon bitti :O
  • Sobioor
    jhk1988 skrev 2019-05-14 12:38:56 följande:

Låt tiden tills på fredag gå fort då med andra ord! :)

Min cykel har varierat mellan 26-36 dagar sedan mensen kom tillbaka i november förra året efter förlossningen. Så jag har ingen aning om hur lång min menscykel är nu... Innan sonen kom till världen förra året, så hade jag en cykel på 30-32 dagar. Men jag kan inte ha så lång cykel denna gång med tanke på att jag typ testat svaaaaagt positivt redan i lördags och då var jag på cd 20...

Så spännande! Håller tummarna så hårt att du är gravid! <3

Hur går det för dig? <3 kram
  • Mela88

Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)

• Sobioor
    Mela88 skrev 2019-05-16 09:11:15 följande:

Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)

Klart du kan (även om det är i tidigaste laget) :) så fort ett ägg fäster så börjar kroppen att producera HCG!
  • Sobioor
    Halindzor skrev 2019-05-16 08:25:45 följande:

Hej!! Min mens var beräknad idag, men inte alls kommit och finns inga tecken på det heller som jag brukar få. Ljusbryna flytningar först osv men nepp

Jag har tagit gravtest men bara negativt

Har alltid regelbunden menscykel på 30 dagar.

Jag är ett frågetecken, men vem vet det kanske kommer under dagen eller imorgon

Vet vissa som är låghormonare och därför inte får plus förens flera dagar efter BIM. Vilket test använde du? Jag hade testat på lördag igen om jag va du :)
  • Halindzor
    Sobioor skrev 2019-05-16 10:09:00 följande:

Vet vissa som är låghormonare och därför inte får plus förens flera dagar efter BIM. Vilket test använde du? Jag hade testat på lördag igen om jag va du :)

Ja precis, så tänker jag med. Jag använder testlagret :)

Hoppas att mensen inte kommer av bra mening, har varit ganska låg dessa dagar övrigt o gett upp hoppet för denna månaden. Men då kommer ej mensen? Då får man lite hopp igen

Men som sagt, kanske kommer den senare

Återstår o ser.. ;(
  • lonelygirl92
    BabyEA skrev 2019-05-15 18:06:59 följande:

När har ni fått plus på stickan som tidigast efter ÄL vid tidigare graviditet? 

9 och 10 dagar efter ÄL har jag fått svaga plus
  • Sobioor
    Halindzor skrev 2019-05-16 10:13:43 följande:

Ja precis, så tänker jag med. Jag använder testlagret :)

Hoppas att mensen inte kommer av bra mening, har varit ganska låg dessa dagar övrigt o gett upp hoppet för denna månaden. Men då kommer ej mensen? Då får man lite hopp igen

Men som sagt, kanske kommer den senare

Återstår o ser.. ;(

Håller tummarna för dig <3 vi får tänka positivt kram
Svar på tråden BIM maj