BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Hej!! Min mens var beräknad idag, men inte alls kommit och finns inga tecken på det heller som jag brukar få. Ljusbryna flytningar först osv men nepp
Jag har tagit gravtest men bara negativt
Har alltid regelbunden menscykel på 30 dagar.
Jag är ett frågetecken, men vem vet det kanske kommer under dagen eller imorgon
Det är inte lätt! Speciellt inte när man är redo och längtar så mycket <3
Spännande! Jag fick negativt igår med testlagrets stickor, men det säger ju inte så mycket såhär tidigt, så är fortfarande hoppfull :)
Låt tiden tills på fredag gå fort då med andra ord! :)
Min cykel har varierat mellan 26-36 dagar sedan mensen kom tillbaka i november förra året efter förlossningen. Så jag har ingen aning om hur lång min menscykel är nu... Innan sonen kom till världen förra året, så hade jag en cykel på 30-32 dagar. Men jag kan inte ha så lång cykel denna gång med tanke på att jag typ testat svaaaaagt positivt redan i lördags och då var jag på cd 20...
Så spännande! Håller tummarna så hårt att du är gravid! <3
Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)
Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)
Hej!! Min mens var beräknad idag, men inte alls kommit och finns inga tecken på det heller som jag brukar få. Ljusbryna flytningar först osv men nepp
Jag har tagit gravtest men bara negativt
Har alltid regelbunden menscykel på 30 dagar.
Jag är ett frågetecken, men vem vet det kanske kommer under dagen eller imorgon
Vet vissa som är låghormonare och därför inte får plus förens flera dagar efter BIM. Vilket test använde du? Jag hade testat på lördag igen om jag va du :)
När har ni fått plus på stickan som tidigast efter ÄL vid tidigare graviditet?
Ja precis, så tänker jag med. Jag använder testlagret :)
Hoppas att mensen inte kommer av bra mening, har varit ganska låg dessa dagar övrigt o gett upp hoppet för denna månaden. Men då kommer ej mensen? Då får man lite hopp igen
Men som sagt, kanske kommer den senare
Återstår o ser.. ;(