• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Sobioor
    lonelygirl92 skrev 2019-05-16 10:19:52 följande:

9 och 10 dagar efter ÄL har jag fått svaga plus

Ok wow! Vilka tester har du använt sig utav då?

Jag är ÄL+10 idag och såklart sugen att testa. Men jag håller mig till i morgon åtm. Har inget morgonurin att bidra med idag ändå vilket jag antar är det som verkligen krävs när de är såhär tidigt i fasen om man vill ha ett svagt plus :P
  • BabyEA
    lonelygirl92 skrev 2019-05-16 10:19:52 följande:
    9 och 10 dagar efter ÄL har jag fått svaga plus
    ohh spännande :D
  • lonelygirl92
    Sobioor skrev 2019-05-16 10:28:29 följande:

Ok wow! Vilka tester har du använt sig utav då?

Jag är ÄL+10 idag och såklart sugen att testa. Men jag håller mig till i morgon åtm. Har inget morgonurin att bidra med idag ändå vilket jag antar är det som verkligen krävs när de är såhär tidigt i fasen om man vill ha ett svagt plus :P

Clearblue early :)
  • Halindzor
    Sobioor skrev 2019-05-16 10:25:51 följande:

Håller tummarna för dig <3 vi får tänka positivt kram

Tack så mycket!! Kram <3 :)
  • LittleAngelbeat
    Mela88 skrev 2019-05-16 09:11:15 följande:

Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)

Jadå man kan känna av den så tidigt. Jag fick spänningar/smärta i livmodern på äl+3 som hållde i sig och se fick jag jätte ont i brösten äl+9 och plussade på äl+11. Har varit illamående under hela resan än så länge :)
  • LittleAngelbeat
    BabyEA skrev 2019-05-15 18:06:59 följande:

När har ni fått plus på stickan som tidigast efter ÄL vid tidigare graviditet? 

Testade positivt med clearblue testa tidigt test + digitala på äl+11. Jätte tydliga resultat så hade nog kunnat se de redan äl+9-10 om jag hade vågat prova :s
  • Mela88
    LittleAngelbeat skrev 2019-05-16 11:27:50 följande:

Jadå man kan känna av den så tidigt. Jag fick spänningar/smärta i livmodern på äl+3 som hållde i sig och se fick jag jätte ont i brösten äl+9 och plussade på äl+11. Har varit illamående under hela resan än så länge :)

Mår så illa konstant, så himla trött med. Så skumt. Vågar inte testa förens morsdag. Hade ägglossning tidigare är jag trodde så har bim 23:e. Frågan är bara som jag orkar hålla mig så länge. Med min dottern plussade jag på morsdag på 4:e försöket, efter en månad med ägglossningtest. Vore kul om det blev exakt samma nu ju!
  • Sobioor
    LittleAngelbeat skrev 2019-05-16 11:31:04 följande:

Testade positivt med clearblue testa tidigt test + digitala på äl+11. Jätte tydliga resultat så hade nog kunnat se de redan äl+9-10 om jag hade vågat prova :s

Alltså det är ju SÅ häftigt!! Är du 100% på när din ÄL va? Hoppas hoppas så jag får ett plus denna månad <3 grattis igen!
  • LittleAngelbeat
    Mela88 skrev 2019-05-16 11:34:01 följande:

Mår så illa konstant, så himla trött med. Så skumt. Vågar inte testa förens morsdag. Hade ägglossning tidigare är jag trodde så har bim 23:e. Frågan är bara som jag orkar hålla mig så länge. Med min dottern plussade jag på morsdag på 4:e försöket, efter en månad med ägglossningtest. Vore kul om det blev exakt samma nu ju!

Håller tummarna! Hade ju varit kul om det blev så för dig denna gången också :D själv är 2 av mina små syskon födda på morsdag med ett år i mellan.

Illamåendet är verkligen jobbigt. Är glad att jag bara mår illa på kvällarna numera. Dock driver alla kiss pauser mig till vansinne just nu :S
  • MiaAhlin

Är enligt mina beräkningar på äl+4 idag, är det inte ganska omöjligt att redan kunna få metallsmak i munnen? Fick det innan och trodde jag hade bitit mig men det sitter fortfarande i.. Och molvärk långt ner i magen..

Svar på tråden BIM maj