BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
9 och 10 dagar efter ÄL har jag fått svaga plus
Ok wow! Vilka tester har du använt sig utav då?
Jag är ÄL+10 idag och såklart sugen att testa. Men jag håller mig till i morgon åtm. Har inget morgonurin att bidra med idag ändå vilket jag antar är det som verkligen krävs när de är såhär tidigt i fasen om man vill ha ett svagt plus :P
Håller tummarna för dig <3 vi får tänka positivt kram
Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)
När har ni fått plus på stickan som tidigast efter ÄL vid tidigare graviditet?
Jadå man kan känna av den så tidigt. Jag fick spänningar/smärta i livmodern på äl+3 som hållde i sig och se fick jag jätte ont i brösten äl+9 och plussade på äl+11. Har varit illamående under hela resan än så länge :)
Testade positivt med clearblue testa tidigt test + digitala på äl+11. Jätte tydliga resultat så hade nog kunnat se de redan äl+9-10 om jag hade vågat prova :s
Mår så illa konstant, så himla trött med. Så skumt. Vågar inte testa förens morsdag. Hade ägglossning tidigare är jag trodde så har bim 23:e. Frågan är bara som jag orkar hålla mig så länge. Med min dottern plussade jag på morsdag på 4:e försöket, efter en månad med ägglossningtest. Vore kul om det blev exakt samma nu ju!
Är enligt mina beräkningar på äl+4 idag, är det inte ganska omöjligt att redan kunna få metallsmak i munnen? Fick det innan och trodde jag hade bitit mig men det sitter fortfarande i.. Och molvärk långt ner i magen..