• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • BabyEA

När har ni fått plus på stickan som tidigast efter ÄL vid tidigare graviditet? 

• Butembobaby
    Sobioor skrev 2019-05-15 18:06:17 följande:

Åh va spännande! Samma som mig (äl+9) när har du BIM?

Vilket test ska du använda dig av?

Håll oss uppdaterade <3

Åh! Roligt att synca! Räknar jag med min vanliga lutealfas på 13 dagar har jag BIM den 19/5 :)

Hade sen ÄL denna månad, så är inne på dag 29 i cykeln redan
  • luthia

Jag är väldigt osäker på min cykel, jag har som sagt inte fått ordning på den då jag slutade med preventivmedel i slutet på mars. 1/4 fick jag mens, Äl-test positivt 14/4, mensen kom 27/4. Försökte räkna ut när Äl skulle vara nästa gång och kom då fram till 9/5, men då var Äl-testet negativt. 12/5 fick jag något som jag tog som en geléflytning (dvs ägglossning), men jag är ändå osäker eftersom jag inte har testat positivt den här cykeln. Därför vet jag inte om BIM är 22/5 eller om den nu snarare borde bli 27/5...

• Sobioor
    Butembobaby skrev 2019-05-15 18:20:39 följande:

Åh! Roligt att synca! Räknar jag med min vanliga lutealfas på 13 dagar har jag BIM den 19/5 :)

Verkligen! Jag är inne på dag 24 hade äl tidigare än vad ja brukar ha. Håller tummarna att de visar positivt för dig <3
  • Dimman
    Butembobaby skrev 2019-05-15 18:20:39 följande:

Det är inte lätt! Speciellt inte när man känner sig så redo och längtar <3
  • Dimman
    Sobioor skrev 2019-05-15 18:04:27 följande:
    Åh jag önskar verkligen att jag kunde va lik chill som dig <3. Som du beskriver så tar det massvis av ens känsloliv, och energi. Önskar jag hade ett knep så jag inte alls behövde tänka haha
     Det är inte lätt! Speciellt inte när man är redo och längtar så mycket <3
  • milow16

jag hoppar in här och undrar om det är någon som har fått sparsamt mens som varade 1-2 dagar?

Jag hade mens på bim. första dagen var det bara mest rosa. Andra dagen mera klar rött. Idag är det bara lite brunt. Inga blödningar. Någon som varit med om samma sak?? :)

Btw Grattis till er alla som plussat!! Och håller tummarna för er som även väntar på ett + !! :)

• lovalivet
    milow16 skrev 2019-05-15 23:10:14 följande:

jag hoppar in här och undrar om det är någon som har fått sparsamt mens som varade 1-2 dagar?

Jag hade mens på bim. första dagen var det bara mest rosa. Andra dagen mera klar rött. Idag är det bara lite brunt. Inga blödningar. Någon som varit med om samma sak?? :)

Btw Grattis till er alla som plussat!! Och håller tummarna för er som även väntar på ett + !! :)

Så har jag haft det vid mina tidigare graviditeter
  • Butembobaby
    Sobioor skrev 2019-05-15 18:34:57 följande:

Verkligen! Jag är inne på dag 24 hade äl tidigare än vad ja brukar ha. Håller tummarna att de visar positivt för dig <3

Spännande! Jag fick negativt igår med testlagrets stickor, men det säger ju inte så mycket såhär tidigt, så är fortfarande hoppfull :)
  • Mela88
    lovalivet skrev 2019-05-15 23:45:29 följande:

Så har jag haft det vid mina tidigare graviditeter

Jag hade så förra månaden. Trodde jag var gravid. Men sen kom mensen :/ brukar aldrig ha mellanblödningar. Hoppas det går bättre för dig dock såklart!
Svar på tråden BIM maj