BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
BIM + 1 , tog ett test imorse , vad tror ni???
BIM + 1 , tog ett test imorse , vad tror ni???
Hej! Jag är på BIM-2 eller -3 och imorse var jag så sugen på att testa men har inget gravtest hemma men jag har läst att ÄL-test inte kan skilja på HCG och LH, stämmer detta? Tog det här ÄL-testet imorse och dagen efter jag hade ÄL 5/5 så var det bara ett streck. Ska i vilket fall köpa ett gravtest efter jobbet idag och testa imorgon bitti :) men blev bara så paff, någon annan som hört samma sak?

Hej igen, tror att det inte blir något denna månad ändå. tog test igår efter att inte ha testat mig sedan i lördags. Det var inte alls lika tydligt plus igår :( Meeen mensen är fortfarande inte här och jag är grymt osäker på när BIM är då min mens varit ganska oregelbunden sedan jag fick tillbaka den efter förlossningen i juli 2018. Fast någonting säger mig att mensen kommer komma. Min BIM kan vara allt mellan imorgon till den 30/5... Jag hade äl-känningar runt den 1-2/5. Så tycker att det borde visa sig nu? :/ Jag ska testa mig igen imorgon om mensen inte kommit.

Hej! Jag är på BIM-2 eller -3 och imorse var jag så sugen på att testa men har inget gravtest hemma men jag har läst att ÄL-test inte kan skilja på HCG och LH, stämmer detta? Tog det här ÄL-testet imorse och dagen efter jag hade ÄL 5/5 så var det bara ett streck. Ska i vilket fall köpa ett gravtest efter jobbet idag och testa imorgon bitti :) men blev bara så paff, någon annan som hört samma sak?

Alltså jag tycker ändå att jag nästan kan skymta ett extreeemt svagt plus, kanske du bara är låghormonare denna gång?
Jag tog ett clearblue early i morse (äl+11 och BIM -5) toknegativt :( fast jag visste väl att de skulle va det innerst inne. Har fortfarande noll känningar så chansen känns minimal, typ 1/10000 att jag skulle få ett plus denna månad. Såklart man är besviken men får försöka fokusera på mina guldklimpar som jag redan har <3
Här dök tempen idag så hoppar över i junigruppen :(
Testade igår på bim -5 och fick negativt.
Imorse såg jag en svag skugga. Men inte tillräckligt för att jag ska kunna tro att det påvisar ev graviditet.
Jag har dock alltid plussat innan bim-4 och fått ganska starka plus, och aldrig fått sk spökstreck (har 5 graviditeter i bagaget).
Har stickor från apotek365, någon som har erfarenhet om dessa stickor?