BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Ni som har plussat har ni några graviditets symtom ?(:
Ni som har plussat har ni några graviditets symtom ?(:
De symptom jag har för tillfället är molvärk i livmodern, ömma bröst och kissar oftare än vanligt. Gick in i V 5 idag :D själv då?
De symptom jag har för tillfället är molvärk i livmodern, ömma bröst och kissar oftare än vanligt. Gick in i V 5 idag :D själv då?
Testade också bim -5 supernegativt. Tänker vänta till på tisdag (bim +2) innan jag gör ett nytt test.
Okej jag vet att man inte ska öppna men jag kunde inte hålla mig. Som sagt BIM-5 äl+11 idag och har testat med finska apotekets testa tidigt (mäter 10iu). Tyckte inte de visade nåt men så bröt jag upp testet och visst syns de nåt? Ändrade till svartvit då de verkar va svårt att få med på bild. Va tror ni? Ska ta ett till i morgon eller övermorgon men är jätte nervös :O

Nån som vill ta en titt?
Okej jag vet att man inte ska öppna men jag kunde inte hålla mig. Som sagt BIM-5 äl+11 idag och har testat med finska apotekets testa tidigt (mäter 10iu). Tyckte inte de visade nåt men så bröt jag upp testet och visst syns de nåt? Ändrade till svartvit då de verkar va svårt att få med på bild. Va tror ni? Ska ta ett till i morgon eller övermorgon men är jätte nervös :O
Nån som vill ta en titt?
ÄL+2 och har redan fått mjölkiga flytningar. Nästan som vid svamp men känner inte av någon klåda eller så. Hade sex och det syntes på honom till och med...så mycket är det! Har ni haft så? Detta är nytt och vi är inne på sjätte försöket.
Jag ser!! Hoppas hoppas det visar i morgon utan att du behöver plocka isär testet.
Jag testade i morse med. Man kunde ana en skugga men jag räknar det inte som positivt. Det är ju fortfarande väldigt tidigt, så hoppet finns.