• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • Peris

Mmm tänder otroligt mycket på lite förbjudna lekar och inte alltid så lätt att delanden med någon. Har so natur är en kk som tänder precis på samma som jag. Vi har under en tid testat mycket spännande.
    älskar se henne med yngre killar (lagliga) där hon styr dem och har full kontroll över dem.
    Eller om vi är på en strand och hon medvetet retar någon äldre gubbe när hon byter om eller råkar få bikinin lite fel nätmelon solar.
    det mest tabu är senast när jag band far henne och hon blev slicka av sin hund, hon var helt galen och kom flera gånger. Hon sa det var första gången men tror hon testat det innan, hunden verkade veta direkt vad han gillade?.

• Anonym (Fotbollsmamma)

Va kul att se att tråden lever vidare. Jag är fortfarande lika kinkyo min man lika förstående, och sedan ett år vad man skulle kunna beskriva som en pojkvän. En ung men laglig kille som kommer över o knullar mig medan min man tittar på. Killen är perfekt för mig för han älskar facesitting o slicka min rumpa vilket jag älskar. Han är itillräcklig vuxen men i mina barns egen ålder men vi gör aldrig någon inför dom så klart. Jag ringer honom när jag är sugen och ibland kommer han över när han är extra kåt och måste tömma och då ställer jag självklart upp. Vi kallar det för läxhjälp. Är det bara vuxna hemma så kan han få sova över och då sover jag med honom. Han har ganska blyg från början men har blivit allt mer stöddig och gillar att öppet reta min man genom att visa att jag är hans, vilket min man har accepterat. Jag njuter av hela situationen men är lite orolig för att bli med barn.Hela grejen är ju tabu så klart, och vid några tillfällen är det svårt att hålla skenet uppe, som när han kom över kåt för att knulla mig och vi hade några gäster. Jag skyllde på läxhjälp och tog honom avsides med de övriga kunde höra oss stöna när han knullade mig på ovanvåningen. Pinsam tystnad när vi kom ner igen, men samtidigt lite kul. Min man tände faktiskt på det. Vi får se hur länge vi kan hå på så här, men när man lever med det som vardag i ser man inte till slut hur tokigt det är. Självklart ohållbart i längden, det inser jag.

• Anonym (53 åring)
    Anonym (Fotbollsmamma) skrev 2023-02-02 10:36:06 följande:

Va kul att se att tråden lever vidare. Jag är fortfarande lika kinkyo min man lika förstående, och sedan ett år vad man skulle kunna beskriva som en pojkvän. En ung men laglig kille som kommer över o knullar mig medan min man tittar på. Killen är perfekt för mig för han älskar facesitting o slicka min rumpa vilket jag älskar. Han är itillräcklig vuxen men i mina barns egen ålder men vi gör aldrig någon inför dom så klart. Jag ringer honom när jag är sugen och ibland kommer han över när han är extra kåt och måste tömma och då ställer jag självklart upp. Vi kallar det för läxhjälp. Är det bara vuxna hemma så kan han få sova över och då sover jag med honom. Han har ganska blyg från början men har blivit allt mer stöddig och gillar att öppet reta min man genom att visa att jag är hans, vilket min man har accepterat. Jag njuter av hela situationen men är lite orolig för att bli med barn.Hela grejen är ju tabu så klart, och vid några tillfällen är det svårt att hålla skenet uppe, som när han kom över kåt för att knulla mig och vi hade några gäster. Jag skyllde på läxhjälp och tog honom avsides med de övriga kunde höra oss stöna när han knullade mig på ovanvåningen. Pinsam tystnad när vi kom ner igen, men samtidigt lite kul. Min man tände faktiskt på det. Vi får se hur länge vi kan hå på så här, men när man lever med det som vardag i ser man inte till slut hur tokigt det är. Självklart ohållbart i längden, det inser jag.

Låter som långsiktigt ohållbart. Initialt när du beskrev relationen lät det väl hyggligt okej, ni är alla inblandade vuxna (över 18) i relationen och får därmed göra vad ni vill.

Men när du berättar om gästerna på besök som förstod ert sex börjar det kännas orimligt - är ju då bara en tidsfråga tills era tonårsbarn får reda på det också.

Ska ni hålla på så där behöver ni sköta det snyggare.

Och mår verkligen grabben egentligen så bra av det? Utnyttjar nu inte egentligen honom lite - även om han är myndig? Eller är han omyndig dessutom?
  • Anonym (Fotbollsmamma)

Ja du har rätt i det du skriver. Det har blivit ohållbart, även om det kan vara härligt för stunden. Han var timid o blyg från början men har nu blivit mycket mer självsäker och tar sig friheter vilket ökar riskerna så klart. Vi hade en överenskommelse från början att han inte fick komma i mig, men det gör han nu. Han tar mig i baken också vilket jag inte ens gjort med min man. Han är nyfiken och gillar när jag rider hans ansikte vilket jag själv älskar och har introducerat för honom, och även mer avancerat än så, så man kan säga att jag själv har lärt upp honom och skapat monstret (skämtsamt) som nu orsakar huvudbry för oss. Min man är ju cuckold och gillar att se mig både utnyttja killen och bli knullad och utnyttjad av honom. Men att bara dyka upp och kräva sex är ju inte ok, så du har rätt, vi står inför ett vägval. Jag vet bara inte hur jag ska göra. Innerst inne hade jag nog hoppats på att skaffat egen flickvän i sin egen ålder.

• Anonym (VaknadeKåt)

Just nu har vi en fantasi, nä snarare ett begär om att min fru ska knulla sin systerson. Hennes halvsyster är mycket äldre och sonen är fem år yngre än frugan som är 35. Han är snäll och allt klickar så bra mellan oss tre. Vi (min fru och jag) vill så gärna ta steget från bastubad och porrtittande ihop till att knulla med honom. Han ligger i skilsmässa och är anti sex just nu. Det vore så sexigt om min fru fick fick igång hans lustar och gjorde det förbjudna med honom. Vilka mysiga kvällar vi skulle kunna ha när barnen lagt sig. Bara veta att hon tar hand om honom även när jag inte är med skulle nog få mig att spruta i kalsongerna. Hon har suktat efter hans kuk så länge det vore så härligt om hon någon gång fick den. 

• Anonym (+++)

Osmarta. Flertal peddo incest varningar där orosanmälan borde vara på plats. Jätte kul att IP adress går lätt att spåras.

• Anonym (+++)
    Anonym (M) skrev 2023-02-03 08:16:43 följande:
    Handlar absolut inte om barnen.  
    Den utan att komma hem till en annan person å bara står där stelt liksom .
    Var inte riktat mot dig utan några andra efterblivna i tråden
  • Peris

Mmm så underbar det låter hur du leker och mannen gillar det. Skulle gärna höras mer om du vill över pm.

• Bgbg

Helt underbart! Hoppas ni kan hålla på länge! :)
  • Anonym (NN)
    Nipus81 skrev 2022-09-30 23:00:59 följande:

Tabu eller tabu.. jag tänder på att min tjej ligger med andra män. Är det tabu nog för att klassa in här i tråden?

Just det har jag svårt att förstå. Själv hade jag tagit fram basebollträet.
    Men vi är olika?
Svar på tråden Gillar tabu