• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Sofiiakarin
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 14:11:00 följande:

Vill någon titta på mina bilder? Tack snälla!

Jag kan inte se något. Men vi hur de kan vara med att inte få med det på bild! Har till o med tagit screenshots men ser inget då heller! Hoppas på starkare streck imorgon :)
  • FruEA

Hej! Jag har haft världens konstigaste menscykel.. behöver era bästa råd!

Jag har haft problem med samlagssmärtor tidigare och har därför ganska svårt att ha sex på beställning. Och den här månaden har jag identifierat två ägglossningar (båda med test,andra via vul på fertilitetskliniken). Så frustrerande och stressande. Förhoppningsvis släppte det iaf och i så fall har jag BIM 22 juni.

Så till min fråga - hur gör ni runt ÄL? Kör ni på varannan dag, varje dag? Hur många dagar? Vad är egentligen bäst?

BIM- Lista 

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma 

2/6 Maya 889 

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci 

4/6 Evi82

5/6 Kaffeeliten 

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess 

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370 

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan 

10/6 Nervösanonym 

11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90 

12/6 CaRH, LBP91 

14/6 Butembobaby 

15/6 Lillamiia 

16/6 MaryCherry, Enniie Sobioor 

17/6 ViktoriaBerggren

18/6 Hoppfull26, Pusstuss, Monkan93 

19/6 SofiaKarin90 

20/6 

21/6 Halindizor, Fendi1987 

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01, FruEA

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

28/6 Mandistoss

• Sofiiakarin
    Tjoppa12 skrev 2019-06-06 14:15:47 följande:

Ja, hurra!! Haha

Ja jag sa det till honom, att egentligen ligger vi ju nääär vi vill. Men har hört nåt om att varannan dag ska vara bäst, men vi kör väl på så får vi se :D

Haha ja. Men de ska man göra! Annars. Blir de inte någon njutning (så är det för oss) talar bara för mig själv. Lycka till haha!
  • Enniie
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 07:22:31 följande:

Godmorgon!

Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?

Som sagt..bilderna är inte lika tydliga.

Jag tycker jag skymtar något på första bilden. Men jag måste nog för första gången säga att det liknar mer spökstreck.

Vänta ett par dagar och ta ett till, för det KAN ju vara ett svagt plus. När är din bim?
  • fruSolsken

Godmorgon!

Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?

Jag tycker mig se på de översta bilderna, och är de så tydliga så att du ser dem utan att behöva anstränga dig vågar jag mig nog nästan på ett Grattis! :D Jag tror inte det är spök om du kan se ordentligt, men ta ett test om två dagar för att vara helt säker. Kram!
  • fruSolsken

Godmorgon!

Nej men du!, nu zoomade jag och jag ser tydligt på bilderna! Jag tror till 100 att det är positivt!! :D
  • Lustablong

Godmorgon!

Mitt otränade öga kan inte se något. Har ju också BIM på lördag. Tog ett CB digitalt igår som var negativt känner ingen molande värk heller som jag gjorde igår. Om inte mensen kommer i helgen ska jag ta ett digitalt på måndag. Min mens har alltid varit punktlig. Känner inga ömma bröst eller liknande, har jag inte gjort med de andra barnen heller. Närmar mig 40 så vet inte ens om det går längre
  • Gabriela11

Tack! Det blir alltid mycket sämre på bilder. Strecket är kvar nu efter så många timmar..kan väl hoppas

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 14:32:47 följande:

Jag kan inte se något. Men vi hur de kan vara med att inte få med det på bild! Har till o med tagit screenshots men ser inget då heller! Hoppas på starkare streck imorgon :)

• Gabriela11

Har bim på lördag. Om mensen inte kommer då, ska testa med digitalt på söndag.

Enniie skrev 2019-06-06 16:30:56 följande:

Jag tycker jag skymtar något på första bilden. Men jag måste nog för första gången säga att det liknar mer spökstreck.

Vänta ett par dagar och ta ett till, för det KAN ju vara ett svagt plus. När är din bim?

• Gabriela11

Ååhh mitt hjärta alltså ! :D tack! Strecket är kvar nu efter så många timmar.. hoppas hoppas !

fruSolsken skrev 2019-06-06 16:40:41 följande:

Nej men du!, nu zoomade jag och jag ser tydligt på bilderna! Jag tror till 100 att det är positivt!! :D

Svar på tråden BIM Juni