BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Vill någon titta på mina bilder? Tack snälla!
Hej! Jag har haft världens konstigaste menscykel.. behöver era bästa råd!
Jag har haft problem med samlagssmärtor tidigare och har därför ganska svårt att ha sex på beställning. Och den här månaden har jag identifierat två ägglossningar (båda med test,andra via vul på fertilitetskliniken). Så frustrerande och stressande. Förhoppningsvis släppte det iaf och i så fall har jag BIM 22 juni.
Så till min fråga - hur gör ni runt ÄL? Kör ni på varannan dag, varje dag? Hur många dagar? Vad är egentligen bäst?
BIM- Lista
1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma
2/6 Maya 889
3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci
4/6 Evi82
5/6 Kaffeeliten
7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess
8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370
9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan
10/6 Nervösanonym
11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90
12/6 CaRH, LBP91
14/6 Butembobaby
15/6 Lillamiia
16/6 MaryCherry, Enniie Sobioor
17/6 ViktoriaBerggren
18/6 Hoppfull26, Pusstuss, Monkan93
19/6 SofiaKarin90
20/6
21/6 Halindizor, Fendi1987
22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01, FruEA
23/6 Mathilda999 , Luktärtan
28/6 Mandistoss
Ja, hurra!! Haha
Ja jag sa det till honom, att egentligen ligger vi ju nääär vi vill. Men har hört nåt om att varannan dag ska vara bäst, men vi kör väl på så får vi se :D
Godmorgon!
Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?
Som sagt..bilderna är inte lika tydliga.
Godmorgon!
Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?
Godmorgon!
Godmorgon!
Tack! Det blir alltid mycket sämre på bilder. Strecket är kvar nu efter så många timmar..kan väl hoppas
Jag kan inte se något. Men vi hur de kan vara med att inte få med det på bild! Har till o med tagit screenshots men ser inget då heller! Hoppas på starkare streck imorgon :)
Har bim på lördag. Om mensen inte kommer då, ska testa med digitalt på söndag.
Jag tycker jag skymtar något på första bilden. Men jag måste nog för första gången säga att det liknar mer spökstreck.
Vänta ett par dagar och ta ett till, för det KAN ju vara ett svagt plus. När är din bim?
Ååhh mitt hjärta alltså ! :D tack! Strecket är kvar nu efter så många timmar.. hoppas hoppas !
Nej men du!, nu zoomade jag och jag ser tydligt på bilderna! Jag tror till 100 att det är positivt!! :D