BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Ååhh mitt hjärta alltså ! :D tack! Strecket är kvar nu efter så många timmar.. hoppas hoppas !
Nej men du!, nu zoomade jag och jag ser tydligt på bilderna! Jag tror till 100 att det är positivt!! :D
Ååhh mitt hjärta alltså ! :D tack! Strecket är kvar nu efter så många timmar.. hoppas hoppas !
Nej men du!, nu zoomade jag och jag ser tydligt på bilderna! Jag tror till 100 att det är positivt!! :D
Oj det blev många likadana! :))
Men fina du! Det är alldeles för tidigt för digitalt! Det är många som är gravida utan symtom ( lucky huh?) håller tummarna! <3
Mitt otränade öga kan inte se något. Har ju också BIM på lördag. Tog ett CB digitalt igår som var negativt känner ingen molande värk heller som jag gjorde igår. Om inte mensen kommer i helgen ska jag ta ett digitalt på måndag. Min mens har alltid varit punktlig. Känner inga ömma bröst eller liknande, har jag inte gjort med de andra barnen heller. Närmar mig 40 så vet inte ens om det går längre
Tack för alla svar fina ni! Ni är underbara och det är fantastiskt med dessa trådar! Strecket på mitt test finns kvar ännu och det ger mig hopp. Samtidigt är jag lite rädd för jag hade havandeskapsförgiftning förra gången och det var inte lätt kan jag säga. Menmen..en syskon vill vi ha.:DHåller tummarna för oss alla! <3
Tack! Det blir alltid mycket sämre på bilder. Strecket är kvar nu efter så många timmar..kan väl hoppas
Vill någon titta på mina bilder? Tack snälla!