• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • LBP91

Tröttheten har ju tagit ett stort grepp om mig de senaste dagarna så som vanligt gick jag hem och sov nån timme efter jobbet. Har också haft ett stort sug efter choklad och ananas, gärna isglass med ananassmak, finns det ens? Åt lite mat några timmar efter att jag vaknat och sen låg jag utslagen på soffan med illamående. Skulle hämta sambon på Arlanda så blev orolig att jag inte skulle kunna åka. Blev att jag kräktes två gånger innan jag åkte och sen en gång när jag kom hem. Känns ju som att det inte var något tillfälligt men får se hur jag mår imorgon. De sticker även i brösten. Av nyfikenhet tog jag ett test idag på eftermiddagen men jag visste redan att det skulle vara för tidigt att testa, 1 vecka innan BIM. Och mycket riktigt var det negativt men ska testa igen nästa torsdag om jag klarar av att vänta tills dess.

• Lustablong

Om några timmar är det BIM -1 och jag tog detta ÄL-test nu innan jag gick och la mig. Jag vet att det inte är grav test men kan det ha en fingervisning?! Har BIM på lördag och jag är så spänd.

Några kommentarer?!
  • Sofiiakarin
    Lustablong skrev 2019-06-06 22:59:22 följande:

Om några timmar är det BIM -1 och jag tog detta ÄL-test nu innan jag gick och la mig. Jag vet att det inte är grav test men kan det ha en fingervisning?! Har BIM på lördag och jag är så spänd.

Några kommentarer?!

Ojoj! Jag hoppas du tar ett gravidetstest nu på morgonen! :)
  • Löken370
    VictoriaBerggren skrev 2019-06-06 22:08:53 följande:

Testa på!! Jag plussade tydligt på ÄL+8 förra graviditeten

Har fyllt i lite i min app och hela cykeln ändrades när jag fyllde i temp osv så nu står det att min mens kommer vara försenad i 2 dagar så har inte BIM förens om 5 dagar! Så känns som det är lite tidigt att testa :/
  • Lyra78

Jag är så trött och besviken på dessa teststickor Skrikandes. Tempen har hållits hög så jag testade idag med en RFSU sticka, BIM i morgon. Bara nån minut efter kommer det fram ett tydligt streck! Blir så himmelens glad och hjärtat nästan stannar. Måste fixa lite andra grejer och tittar på nytt kanske två minuter senare. Ingenting. Har flera gånger fått spökstreck och kemisk grav och egentligen lovat mig att aldrig testa i förväg men har svårt att hålla mig ändå. Men det här var ett starkt och tydligt streck som sen bara försvann. Nån annan som varit med om nåt liknande? Borde man egentligen inte kolla på stickan före 5-10 min har gått? Äsch, kan inte släppa det här Rynkar på näsan.

• Lustablong
    Lustablong skrev 2019-06-06 22:59:22 följande:

Några kommentarer?!

Jag testade negativt med CB digital på morgon urin. BIM -1 idag. Väntar på mens i helgen då

Kanske är låghormonare ?! Har aldrig hört om det fenomenet innan men ska läsa på lite. Har inga känningar av någon mens.
  • Issa90

[quote=79674143][quote-nick]Lustablong skrev 2019-06-06 22:59:22 följande:[/quote-nick]

Några kommentarer?!

Ja använde clearblue digitala äl två dagar innan jag plussade. Den visade glad gubbe (alltså positivt!) och sedan gjorde ju även gravtestet de igår ;D

• CaRH

Dom här jäkla dagarna fram till bim! Man blir ju tokig! Är inne här hela tiden och uppdaterar sida och hoppas på plus på stickorna för er andra så att man får glädjas i väntan..

Jag går och överanalyserar varenda känsla i kroppen. Dock har jag haft tydliga känningar i magen till och från i 3 dagar och idag blev brösten väldigt ömma. 4 dagar kvar till bim.. är det mens på gång eller är det en skatt som gror där inne?

• Sofiiakarin

Positivt ägglossningstest va? Ingent snack om saken?? Vi låg igår hurra! Får försöka ligga imorgon igen med. Ikväll ses vi ej!
  • pixpoxy

Då kom röda faran igen. Hoppar över till juli tråden. Blir prova Bisolvon pga av att jag inte får något sekret. Fattar dessutom inte ägglossningstester. Trött på detta. Typ deprimerad.

Svar på tråden BIM Juni