• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • CaRH
    Sofiiakarin skrev 2019-06-07 11:38:36 följande:

Positivt ägglossningstest va? Ingent snack om saken?? Vi låg igår hurra! Får försöka ligga imorgon igen med. Ikväll ses vi ej!

Inget snack om saken! Det där är positivt!
  • Sofiiakarin
    CaRH skrev 2019-06-07 12:47:24 följande:

Inget snack om saken! Det där är positivt!

Tack för du svarade, :)
  • Fjompp91

Har BIM idag, och tog detta testa-tidigt... får spel för vet inte om det är spökstreck eller positivt???!! Haha ser ju två streck? Eller?

• Gabriela11

Absolut inget spökstreck! Positivt! Grattis <3

Fjompp91 skrev 2019-06-07 17:16:53 följande:

Har BIM idag, och tog detta testa-tidigt... får spel för vet inte om det är spökstreck eller positivt???!! Haha ser ju två streck? Eller?

• Issa90
    Gabriela11 skrev 2019-06-07 17:29:44 följande:

Absolut inget spökstreck! Positivt! Grattis <3

Garanterat positivt enligt mig ???? jag gillar ju de digitala ;D
  • Nymphadora

Det där ser definitivt positivt ut! Grattis! :D
  • Lustablong

Grattis!!!
  • Nymphadora

Jag lyckades dra på mig en förkylning de senaste dagarna men är på bättringsvägen nu. Fy för att vara hängig när det är 30 grader varmt! Dagarna går också så olidligt långsamt när man både är sjuk och väntar på mens. 

Jag är på BIM-2 idag enligt mitt första BIM-datum. NC flyttade ju fram mitt BIM-datum eftersom jag enligt dem hade ägglossning mycket senare än jag brukar. Enligt NC har jag BIM 13/6. Så det är dubbelt så spännande denna månad kan man ju säga. :P

Jag kan inte påstå att jag har haft några symptom direkt förutom att mina bröstvårtor möjligen är lite känsligare än vanligt.

Vad har ni andra med BIM de närmaste dagarna för symptom? 

• Issa90

Själv hade jag känsliga bröst men mest var det yrseln sedan om de är gravidsymptom eller väderberoende de är svårt att säga :P men däremot har jag haft ilningar i brösten och lite spänningar i livmodern :)

• Lustablong
    Nymphadora skrev 2019-06-07 18:36:36 följande:

Jag lyckades dra på mig en förkylning de senaste dagarna men är på bättringsvägen nu. Fy för att vara hängig när det är 30 grader varmt! Dagarna går också så olidligt långsamt när man både är sjuk och väntar på mens. 

Jag är på BIM-2 idag enligt mitt första BIM-datum. NC flyttade ju fram mitt BIM-datum eftersom jag enligt dem hade ägglossning mycket senare än jag brukar. Enligt NC har jag BIM 13/6. Så det är dubbelt så spännande denna månad kan man ju säga. :P

Jag kan inte påstå att jag har haft några symptom direkt förutom att mina bröstvårtor möjligen är lite känsligare än vanligt.

Vad har ni andra med BIM de närmaste dagarna för symptom? 

Jag har BIM imorgon och känner absolut ingenting.. Tog ett CB digitalt imorse och det var negativt. Inväntar mens men brukar alltid känna av den vilket jag inte gjort. Jag vet att jag hade ägglossning denna månaden för det såg jag på stegringen på äl-test. Så har jag inte blivit befruktad så borde jag ju få mens nu i helgen då den alltid är som en klocka. Suck vad tråkig denna väntan är!
Svar på tråden BIM Juni