• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Gabriela11

Tack!! Har ömma bröst , molvärk ibland och lite illamående då o då.

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 17:50:16 följande:

Om det är ett streck o har gått ett par timmar så tror jag det är positivt! Hoppas :)

• Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 17:39:02 följande:

Men fina du! Det är alldeles för tidigt för digitalt! Det är många som är gravida utan symtom ( lucky huh?) håller tummarna! <3

Tack!! När tror du att jag kan ta digitalt? I nästa vecka?
  • Gabriela11

Yesss det hoppas jag!! Va duktiga ni är haha:))

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 17:53:43 följande:

Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))

• Gabriela11

Yesss det hoppas jag!! Va duktiga ni är haha:))

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 17:53:43 följande:

Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))

• Gabriela11

Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D

Lustablong skrev 2019-06-06 18:46:25 följande:

Tack!! När tror du att jag kan ta digitalt? I nästa vecka?

• Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 18:53:57 följande:

Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D

Tack!

Eftersom vissa sett streck så vågar jag mig på ett grattis!!! Woho, vad roligt för er!

Jag ska testa på söndag med morgonurin om inte mensen har kommit.
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 18:53:57 följande:

Då är vi två som får försöka hålla oss
  • Sofiiakarin

Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.
  • Gabriela11

Jaa! Vågar inte tro det ännu. :D Lycka till!

Lustablong skrev 2019-06-06 19:32:20 följande:

Då är vi två som får försöka hålla oss

• Lustablong
    Sofiiakarin skrev 2019-06-06 19:39:36 följande:

Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.

Ja visst är det på G! imorgon tror jag att det är ännu starkare.
Svar på tråden BIM Juni