BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Tack!! Har ömma bröst , molvärk ibland och lite illamående då o då.
Om det är ett streck o har gått ett par timmar så tror jag det är positivt! Hoppas :)
Men fina du! Det är alldeles för tidigt för digitalt! Det är många som är gravida utan symtom ( lucky huh?) håller tummarna! <3
Yesss det hoppas jag!! Va duktiga ni är haha:))
Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))
Yesss det hoppas jag!! Va duktiga ni är haha:))
Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))
Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D
Tack!! När tror du att jag kan ta digitalt? I nästa vecka?
Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D

Jaa! Vågar inte tro det ännu. :D Lycka till!
Då är vi två som får försöka hålla oss
Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.