• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Lustablong

Jag trodde att det skulle ligga mig i fatet. Jag har ett BMI på 35...

Helenha4 skrev 2019-07-07 15:50:19 följande:

Samma här :) snart 40 och andra försöket.... jag har dessutom gått upp en del i vikt så ja trodde jag skulle få jobba lite med den biten innan +.... men de får bli nästa sommar.

• Ericad96

Hej hallå!

Hoppar in här i tråden om jag får.

Fyller 23år i höst och killen fyller 24 i höst. Vi försöker första månaden nu och det är vårat första barn för bådas del.

Hade ÄL 4/7 och ska ha bim 19/7 enligt min app så nu håller vi tummar och tår att de blir nåt då jag är så himla otålig. Velat haft barn i ca 4-5år men inte hittat den rätta killen förrän jag träffa min underbara sambo!

• Ericad96

Hej hallå!

Fyller 23år i höst och killen fyller 24 i höst. Vi försöker första månaden nu och det är vårat första barn för bådas del.

Hade ÄL 4/7 och ska ha bim 19/7 enligt min app så nu håller vi tummar och tår att de blir nåt då jag är så himla otålig. Velat haft barn i ca 4-5år men inte hittat den rätta killen förrän jag träffa min underbara sambo!

• Helenha4
    Lustablong skrev 2019-07-07 15:56:57 följande:

Jag trodde att det skulle ligga mig i fatet. Jag har ett BMI på 35...

Skulle tro ja ligger däromkring oxå.... har du barn sen innan?
  • Lustablong

Ja vi har två barn 8 och 10. Fetman kom efter nr 2

Helenha4 skrev 2019-07-07 20:12:12 följande:

Skulle tro ja ligger däromkring oxå.... har du barn sen innan?

• Monkan93

Detta är så märkligt.

Fick mens 14 dagar efter ÄL. Jag brukar ha rätt så rikliga blödningar i 5 dagar.

Men denna gången har det inte dragit igång. Har varit supersparsamt i 3 dagar och nu har det slutat igen. Tempen håller sig någorlunda hög och molvärken är kvar.

Kroppen är så konstig.

Kan ju hoppas på att jag blivit gravid ändå. Får ta ett test om ett par dagar för att dubbelkolla.

Någon som varit med om samma?

• Båten
    Lustablong skrev 2019-07-07 15:37:44 följande:

Kan du inte köpa ett digitalt? Jag är nyfiken för din skull

Har två vanliga tester kvar. Ett CB och ett apotekets, båda på 25. Så vi tänkte vi ska prova dom först. Om de är svår att tyda så ska vi köpa ett digitalt. Ska köra med CB i morgon :)
  • Båten
    Ericad96 skrev 2019-07-07 18:42:04 följande:

Hej hallå!

Välkommen :) Håller tummarna för er :)
  • Anonym (N)

Fick en liten rosa flytning nu på eftermiddagen, bara på pappret men misstänker att mensen är på väg några dagar tidigt (händer dock aldrig för mig. Kommer nästan alltid senare än beräknat). Kan ju med en liten chans vara en nidblödning men känns som det får bli ett nytt försök till nästa månad. Lite besviken :/

ÄL+9, BIM-3

• emlöfr90
    Lustablong skrev 2019-07-07 14:58:37 följande:

Nu är det slutanalyserat för min del! Blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Så antingen var det fel på clearblue advanced eller så vet jag inte vad herregud en mirakelbebis!!

Stort grattis ????
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020