• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • emlöfr90
    Lustablong skrev 2019-07-07 15:36:58 följande:

Tack! Är helt chockad. Är snart 40 och det gick på andra försöket.

Stort grattis ????
  • Lustablong

Tack tack! Ringde till BM idag och ska på inskrivning nästa fredag. Ska även träffa läkaren om två veckor ang fosterdiagnostik som alla över 32 blir erbjudna i vårt landsting

emlöfr90 skrev 2019-07-08 22:19:39 följande:

Stort grattis ????

• Klintttan

Jag ser två streck? Eller är jag galen nu?? Tig clear blue early. Ska ha bim om 4 dagar.

• Båten
    Lustablong skrev 2019-07-07 15:37:44 följande:

Kan du inte köpa ett digitalt? Jag är nyfiken för din skull

Tycker det har blivit väldigt tydligt :) Mannen sa åt mig att inte köpa fler tester nu utan ringa MVC :)

• Lustablong

Kände det på mig!! Stort grattis!!

Båten skrev 2019-07-09 06:36:16 följande:

Tycker det har blivit väldigt tydligt :) Mannen sa åt mig att inte köpa fler tester nu utan ringa MVC :)

• Lustablong

Grattis till plus!

Klintttan skrev 2019-07-09 06:24:49 följande:

Jag ser två streck? Eller är jag galen nu?? Tig clear blue early. Ska ha bim om 4 dagar.

• Båten
    Klintttan skrev 2019-07-09 06:24:49 följande:

Ser två. Grattis:)
  • Båten
    Lustablong skrev 2019-07-09 09:07:56 följande:

Kände det på mig!! Stort grattis!!

Tack :)
  • emlöfr90

Ska ha mens imorgon, valde att ta ett test på morgonen. Inget + i sikte.

Vet att det kan vara för tidigt men kunde inte hålla mig. Även om jag anade resultatet känner jag ledsamhet i hela kroppen och det drar ner mig. Vet inte men ibland känns det som att jag lila gärna borde lägga ner för att bli så ledsen känns inte bra. Vet att vi "bara" försökt i ca 4-5 månader men för mig känns det som evigheter. :(

• Myselfandi
    emlöfr90 skrev 2019-07-10 05:39:42 följande:

Ska ha mens imorgon, valde att ta ett test på morgonen. Inget + i sikte.

Vet att det kan vara för tidigt men kunde inte hålla mig. Även om jag anade resultatet känner jag ledsamhet i hela kroppen och det drar ner mig. Vet inte men ibland känns det som att jag lila gärna borde lägga ner för att bli så ledsen känns inte bra. Vet att vi "bara" försökt i ca 4-5 månader men för mig känns det som evigheter. :(

Känner så väl igen mig i det du beskriver. Testade också häromdagen (5 dagar innan BIM) och det var negativt. Nu väntar jag bara på mensen så att vi kan ta nya tag till månaden som kommer. Håller tummarna för att det är er tur inom kort :)
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020