• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Lustablong
    Båten skrev 2019-07-07 12:43:57 följande:

Jag tycker mig se ett svagt sträck på ena stickan :) Skulle aldrig klara av att hålla mig en vecka så jag håller med dig åk och köp ett digitalt :) Men jag skriver Grattis för jag tycker det ser ut som ett sträck där :) och så håller jag tummarna för att det är rätt :)

Denna var igår. Har vart och köpt digitalt nu väntar bara på att bli tillräckligt kissnödig. Är så sjukt nervös på nått vis. Men dessa svaga sträck kan väl knappast komma om inte hcg finns. Kan väl knappast luras. Men det här med spökstreck har jag aldrig förstått mig på. Vad är det?
  • Lustablong

Nu är det slutanalyserat för min del! Blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Så antingen var det fel på clearblue advanced eller så vet jag inte vad herregud en mirakelbebis!!
  • Båten
    Lustablong skrev 2019-07-07 14:58:37 följande:

Nu är det slutanalyserat för min del! Blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Så antingen var det fel på clearblue advanced eller så vet jag inte vad herregud en mirakelbebis!!

Åh grattis!!! :)
  • Båten
    FrökenJ90 skrev 2019-07-07 12:43:44 följande:

Vi håller på med första försöket med syskon. Tror äl var igår då tempen började gå upp och gått upp ytterligare idag. Brukar ha 12 dagars lutealfas så bim borde bli den 18/7.

Jag är inte riktigt haj på det där med tempen men det borde väl stämma om jag förstått det rätt.
  • Lustablong

Tack! Är helt chockad. Är snart 40 och det gick på andra försöket.

Helenha4 skrev 2019-07-07 15:08:22 följande:

grattis!! Ser ut som de är fler plus idag ????

• Lustablong

Kan du inte köpa ett digitalt? Jag är nyfiken för din skull

Båten skrev 2019-07-07 12:34:13 följande:

Jag trodde jag skulle klara av att vänta men gick ändå in på apoteket idag och köpte ett testa tidigt test. Fast vi har ett där hemma som vi tänkte använda i morgon eller tisdag. Och så klart testade jag här på jobbet och nu vet jag inte vad jag ska tro.

Jag ser ett sträck men det är så svagt så jag tror jag inbillar mig att jag ser det för att jag så gärna vill se ett. Så nu måste jag fråga er, ser ni något sträck?

Bilden till vänstar har jag ändrat strukturen på och bilden till höger är så som bilden blev tagen av min mobil. Alltså samma bild men jag har ändrat på ena bilden för att Tja tydligare få fram det sträck jag ser där.

• Myselfandi
    Lustablong skrev 2019-07-07 14:58:37 följande:

Å vad kul. Stort grattis :)
  • Helenha4
    Lustablong skrev 2019-07-07 15:36:58 följande:

Tack! Är helt chockad. Är snart 40 och det gick på andra försöket.

Samma här :) snart 40 och andra försöket.... jag har dessutom gått upp en del i vikt så ja trodde jag skulle få jobba lite med den biten innan +.... men de får bli nästa sommar.
  • Lustablong

Tack så jättemycket!

Myselfandi skrev 2019-07-07 15:40:23 följande:

Å vad kul. Stort grattis :)

Svar på tråden Följas åt till plus! 2020