• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Båten
    Theresesvea skrev 2019-07-03 05:22:11 följande:

Den plus lyckan varade inte så länge då jag börjat blöda rejält :/ Bm tror på tidigt missfall så nu hoppas jag på en aprilbebis istället <3

Så tråkigt att höra <3 håller tummarna för en aprilbebis <3
  • Myselfandi
    Theresesvea skrev 2019-07-03 05:22:11 följande:

Den plus lyckan varade inte så länge då jag börjat blöda rejält :/ Bm tror på tidigt missfall så nu hoppas jag på en aprilbebis istället <3

Beklagar :(
  • Espresso

Fick mens idag, en dag tidigt. Får hoppas på en aprilbebis då. Har precis påbörjat semestern så tror att tiden kommer gå snabbt. Vi började dessutom potträna sonen i måndags så det är fullt upp. Nu ska jag njuta av vin och bubbel i helgen

• Theresesvea
    Båten skrev 2019-07-03 07:21:43 följande:

Så tråkigt att höra <3 håller tummarna för en aprilbebis <3

Åh tack <3 Det är bara att försöka ladda om och försöka igen. Jag bestämde att idag ska jag vara ledsen för att imorgon ta nya tag!
  • lilagrodautanben

Hoppat in! 28 år, tre barn i åldrarna 11,6 och fyra. Yngsta har CP. Två yngsta är prematurer som vattnet gick i vecka 20 för. CP blev komplikationen. Efter så har vi haft tolv missfall och har hjälp utifrån. Tungt som f*n men vi fortsätter försöka.

• VictoriaBerggren

Blir lite fundersam... är något av de här ägglossningstesten helt positiva? Borde de inte minska i styrka? Eller öka?
  • Norrlands
    VictoriaBerggren skrev 2019-07-04 13:20:29 följande:

Blir lite fundersam... är något av de här ägglossningstesten helt positiva? Borde de inte minska i styrka? Eller öka?

Ägglossningstest kan även visa positivt för graviditet. Det brukar bara visa positivt i två dagar för ägglossning.
  • VictoriaBerggren

[quote=79735929][quote-nick]Norrlands skrev 2019-07-04 18:21:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Vi har precis öppnat bebisverkstaden så det ska inte vara något plus än men testade för säkerhets skull och det var som väntat helt blankt. Förstår inte detta..

• Myselfandi

Har känt mig lite varm några kvällar och tempat (har aldrig gjort det förut). Min kroppstemperatur har legat 0.2-0.3 grader över min normala temp. Betyder det att jag haft ÄL den här månaden? Tror den var tidigare än väntat, eller uteblev. Kollade med ÄL-test på beräknad dag och då var det svagt, testerna efter det var ännu svagare. Så hoppas på att den kom tidigare än beräknat och att den inte uteblev. Jag har BIM 12/7.

Svar på tråden Följas åt till plus! 2020