• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Helenha4

Bim -1 å visst är de ett plus.... jag som var helt säker på att vi missat äl denna månad
  • Klintttan
    Helenha4 skrev 2019-07-07 09:04:00 följande:

Bim -1 å visst är de ett plus.... jag som var helt säker på att vi missat äl denna månad

Ser definitivt positivt ut!! Grattis:)
  • Båten

Jag trodde jag skulle klara av att vänta men gick ändå in på apoteket idag och köpte ett testa tidigt test. Fast vi har ett där hemma som vi tänkte använda i morgon eller tisdag. Och så klart testade jag här på jobbet och nu vet jag inte vad jag ska tro.

Jag ser ett sträck men det är så svagt så jag tror jag inbillar mig att jag ser det för att jag så gärna vill se ett. Så nu måste jag fråga er, ser ni något sträck?

Bilden till vänstar har jag ändrat strukturen på och bilden till höger är så som bilden blev tagen av min mobil. Alltså samma bild men jag har ändrat på ena bilden för att Tja tydligare få fram det sträck jag ser där.

• Lustablong

Grattis! Ser definitivt positivt ut!! lycka till <3

Helenha4 skrev 2019-07-07 09:04:00 följande:

• Lustablong

Så svårt! Men jag tycker jag ser ett lodrätt streck

Båten skrev 2019-07-07 12:34:13 följande:

Jag trodde jag skulle klara av att vänta men gick ändå in på apoteket idag och köpte ett testa tidigt test. Fast vi har ett där hemma som vi tänkte använda i morgon eller tisdag. Och så klart testade jag här på jobbet och nu vet jag inte vad jag ska tro.

Jag ser ett sträck men det är så svagt så jag tror jag inbillar mig att jag ser det för att jag så gärna vill se ett. Så nu måste jag fråga er, ser ni något sträck?

Bilden till vänstar har jag ändrat strukturen på och bilden till höger är så som bilden blev tagen av min mobil. Alltså samma bild men jag har ändrat på ena bilden för att Tja tydligare få fram det sträck jag ser där.

• Lustablong

Måste åka och köpa ett digitalt för jag orkar int med det stora tolkningsutrymme som testerna ger!!! BIM + 1 idag och det Nedre är från igår på BIM. Det övre är idag på BIM+1 men är svagare. Blir tokig!! Maken är kolugn och tycker jag ska vänta nån vecka(!!??) innan vi tar ett nytt test.
  • Båten
    Lustablong skrev 2019-07-07 12:37:28 följande:

Så svårt! Men jag tycker jag ser ett lodrätt streck

Eller hur det är jätte svårt. Men jag hoppas att det är ett sträck där :) Ska försöka hålla mig till tisdag nu innan vi testar igen. Känner mig så otålig, som ett barn på julafton :)
  • FrökenJ90

Vi håller på med första försöket med syskon. Tror äl var igår då tempen började gå upp och gått upp ytterligare idag. Brukar ha 12 dagars lutealfas så bim borde bli den 18/7.

Försöker med syskon till sonen
  • Båten
    Lustablong skrev 2019-07-07 12:40:58 följande:

Måste åka och köpa ett digitalt för jag orkar int med det stora tolkningsutrymme som testerna ger!!! BIM + 1 idag och det Nedre är från igår på BIM. Det övre är idag på BIM+1 men är svagare. Blir tokig!! Maken är kolugn och tycker jag ska vänta nån vecka(!!??) innan vi tar ett nytt test.

Jag tycker mig se ett svagt sträck på ena stickan :) Skulle aldrig klara av att hålla mig en vecka så jag håller med dig åk och köp ett digitalt :) Men jag skriver Grattis för jag tycker det ser ut som ett sträck där :) och så håller jag tummarna för att det är rätt :)
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020