• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • agnesplan

Lägger till mig på listan Glad

BIM LISTA 

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5 

2/7 Jphoppas

3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93 

4/7 Nicciz 

5/7 tigerbaby 

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ 

7/7 Lustablong, sara11, tillyra 

8/7 joss1234 

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81 

10/7 CaRH, FrokenF89 

11/7 Förstabarnet123 

12/7 Phoworray 

13/7 KronisktFörvirrad, macarons

14/7 Majja92, Saga92 

15/7 Adlitam, Sofiakarin 

16/7 efterfest 

17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa

18/7 Mamma2014

19/7 VictoriaBerggren 

20/7 hundenhubbe 

21/7 Cachy 

22/7 glitterhitta 

24/7 Mathilda999 

29/7 Isafina, Agnesplan

30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93 

31/7 Espresso

• hundenhubbe
    Mamma2014 skrev 2019-07-09 11:15:09 följande:

Hehe Min sambo vill egentligen inte riktigt. Han är inte så sugen, nöjd med dem vi har men jag har alltid velat ha lite större familj. Blir det en trea nu så blir det inga fler.

Exakt som här hemma också! Han vill sterilisera sig efter denna och gör väl dehär för min skull xD
  • Mamma2014
    hundenhubbe skrev 2019-07-09 18:11:28 följande:

Exakt som här hemma också! Han vill sterilisera sig efter denna och gör väl dehär för min skull xD

Min sambo hotar/skojar att han ska sterilisera sig nästan dagligen. Män alltså.
  • Saga92

Ägglossning +9 idag och jag har haft mensvärk till och från både igår och idag. Idag har jag även känt av illamående, ganska mycket nu under kvällen. Hoppas på det bästa samtidigt som jag avskyr att vara illamående. Har ett barn sen innan och under den graviditeten var jag knappt illamående alls men jag vet ju att det kan skilja sig åt. Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt. Hade egentligen tänkt hålla mig från att testa innan BIM på söndag men det kan bli svårt..

• hundenhubbe
    Mamma2014 skrev 2019-07-09 19:33:28 följande:

Min sambo hotar/skojar att han ska sterilisera sig nästan dagligen. Män alltså.

Haha eller hur xD dom vill inombords, haha! Störig tid mellan ägglossningen och mens... man bara väntar. Som min sambo säger "v i kan ju fortfarande öva", haha!
  • Anonym (macarons)
    Saga92 skrev 2019-07-09 21:06:01 följande:

Ägglossning +9 idag och jag har haft mensvärk till och från både igår och idag. Idag har jag även känt av illamående, ganska mycket nu under kvällen. Hoppas på det bästa samtidigt som jag avskyr att vara illamående. Har ett barn sen innan och under den graviditeten var jag knappt illamående alls men jag vet ju att det kan skilja sig åt. Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt. Hade egentligen tänkt hålla mig från att testa innan BIM på söndag men det kan bli svårt..

Här är en som också känt av illamående. Har även känt av mer hunger och svullen mage. Jag har fått svaga streck på bim-5 men ska testa igen på söndag om jag kan hålla mig :) Har bim på lördag. Håller tummarna för oss alla som väntar på en liten ! :)
  • Mamma2014
    hundenhubbe skrev 2019-07-09 21:52:41 följande:

Haha eller hur xD dom vill inombords, haha! Störig tid mellan ägglossningen och mens... man bara väntar. Som min sambo säger "v i kan ju fortfarande öva", haha!

Jag lär börja testa flera dagar innan bim för det är ju så låååång tid kvar..
  • Tessi1

Äntligen fick jag en glad gubbe på ägglossningstest!! Man blir lika glad varje gång och beter sig som om det vore ett positivt graviditetstest hahha :p

• Neomio0322

Ligger på BIM + 11 idag och fortfarande varken mens eller plus på stickan. Skit trist är det. Molande värk i magen och svanken. Har fått tid hos barnmorska imorgon så får vi se. Har aldrig varit sen med mens tidigare. Cykel på 23-26 dagar annars.

• hundenhubbe
    Mamma2014 skrev 2019-07-10 06:03:01 följande:

Jag lär börja testa flera dagar innan bim för det är ju så låååång tid kvar..

Jag har köpt clearblue early så tänker testa i mitten på nästa vecka xD orkar inte vänta till fredagen.. plussat ca 4 dagar innan bim med mina andra utan early test så är de någon där borde jag plussa nästa tisdag typ! Men jag rrorjag ev missade ägglossning... enl. Min app bestämde vi oss sista fertila dagen att köra... så hoppas den var lagd lite senare men brukar känna av ägglossning och hade de nog förra veckan typ i mitten. Så jag är redan inställd på att köra nästa månad!
Svar på tråden BIM juli 2019