BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Lägger till mig på listan 
BIM LISTA
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Jphoppas
3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93
4/7 Nicciz
5/7 tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 joss1234
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH, FrokenF89
11/7 Förstabarnet123
12/7 Phoworray
13/7 KronisktFörvirrad, macarons
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa
18/7 Mamma2014
19/7 VictoriaBerggren
20/7 hundenhubbe
21/7 Cachy
22/7 glitterhitta
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina, Agnesplan
30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93
31/7 Espresso
Hehe Min sambo vill egentligen inte riktigt. Han är inte så sugen, nöjd med dem vi har men jag har alltid velat ha lite större familj. Blir det en trea nu så blir det inga fler.
Exakt som här hemma också! Han vill sterilisera sig efter denna och gör väl dehär för min skull xD
Ägglossning +9 idag och jag har haft mensvärk till och från både igår och idag. Idag har jag även känt av illamående, ganska mycket nu under kvällen. Hoppas på det bästa samtidigt som jag avskyr att vara illamående. Har ett barn sen innan och under den graviditeten var jag knappt illamående alls men jag vet ju att det kan skilja sig åt. Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt. Hade egentligen tänkt hålla mig från att testa innan BIM på söndag men det kan bli svårt..
Min sambo hotar/skojar att han ska sterilisera sig nästan dagligen. Män alltså.
Ägglossning +9 idag och jag har haft mensvärk till och från både igår och idag. Idag har jag även känt av illamående, ganska mycket nu under kvällen. Hoppas på det bästa samtidigt som jag avskyr att vara illamående. Har ett barn sen innan och under den graviditeten var jag knappt illamående alls men jag vet ju att det kan skilja sig åt. Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt. Hade egentligen tänkt hålla mig från att testa innan BIM på söndag men det kan bli svårt..
Haha eller hur xD dom vill inombords, haha! Störig tid mellan ägglossningen och mens... man bara väntar. Som min sambo säger "v i kan ju fortfarande öva", haha!
Äntligen fick jag en glad gubbe på ägglossningstest!! Man blir lika glad varje gång och beter sig som om det vore ett positivt graviditetstest hahha :p
Ligger på BIM + 11 idag och fortfarande varken mens eller plus på stickan. Skit trist är det. Molande värk i magen och svanken. Har fått tid hos barnmorska imorgon så får vi se. Har aldrig varit sen med mens tidigare. Cykel på 23-26 dagar annars.
Jag lär börja testa flera dagar innan bim för det är ju så låååång tid kvar..