• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Daphodil
    YaseminL skrev 2019-07-10 21:01:52 följande:

Vilket försök är ni på? Kommer snart ska du se! Håller tummarna för er!

Försök nr 2 efter sent missfall. Dessförinnan 8 försök. Rätt segt! Vi håller tummarna för varann helt enkelt
  • SaSeLa

10e försöket här. BIM 17 juli. Idag började finnarna dyka upp och pms så antar denna månaden är körd också. Suck.

Grattis alla plussare!!!

• Anonym (Längtar)

Har bim 29 juli, blir andra gången i Juli då jag har kort menscykel. Blir 6:e försöket för oss nu. Hoppas de tar sig snart. En evig, lång väntan.

• YaseminL
    SaSeLa skrev 2019-07-10 22:36:32 följande:

10e försöket här. BIM 17 juli. Idag började finnarna dyka upp och pms så antar denna månaden är körd också. Suck.

Grattis alla plussare!!!

Skulle inte se det som ett tecken på att mensen är på G. Många får finnar då det är ett stort hormonpåslag för kroppen - en graviditet alltså.
  • FrokenF89

Grattis till alla plus! :D

Här kom mensen så jag lämnar tråden och hoppar på augustiyråden istället!

• Daphodil

Blir tokig. Äl+15, tempen fortsätter stiga, ingen mens, inte ens tillstymmelse till plus längre. Tycker blödningen borde komma nu, och tempen börja dala. Fantiserar om att det är fel på testen och att jag är gravid ändå, men vet att det inte är så

• Myrkrypet
    Daphodil skrev 2019-07-11 09:04:07 följande:

Blir tokig. Äl+15, tempen fortsätter stiga, ingen mens, inte ens tillstymmelse till plus längre. Tycker blödningen borde komma nu, och tempen börja dala. Fantiserar om att det är fel på testen och att jag är gravid ändå, men vet att det inte är så

Det är ju märkligt att tempen fortsätter stiga! Har du haft så innan?
  • Daphodil
    Myrkrypet skrev 2019-07-11 09:24:26 följande:

Det är ju märkligt att tempen fortsätter stiga! Har du haft så innan?

Nej, aldrig. Tempen brukar sjunka någon dag innan mens. Jättekonstigt
  • Myrkrypet
    Daphodil skrev 2019-07-11 09:33:48 följande:

Nej, aldrig. Tempen brukar sjunka någon dag innan mens. Jättekonstigt

Det är väldigt märkligt! Hur lång lutealfas brukar du ha? Du får säga till om jag är för nyfiken!!
  • Daphodil
    Myrkrypet skrev 2019-07-11 09:50:07 följande:

Det är väldigt märkligt! Hur lång lutealfas brukar du ha? Du får säga till om jag är för nyfiken!!

Brukar ha 12 dagars lutealfas, dvs mens på dag 13. Nu är det alltså dag 15 och tempen är högre än nånsin. Jag gissar att jag har ett tidigt missfall med tanke på tidigare svagt plus, men det plusset är ju borta nu, så tempen borde rasa istället för att stegra. Du är inte för nyfiken!
Svar på tråden BIM juli 2019