• Jannie

BF Mars 2020

Väntar barn nr två 2020-03-03. Plussade i onsdags vilket var cykeldag 9 (sjukt tidigt men gjorde ett till digitalt cb på eftermiddagen och fick plus igen). Har använt Natural Cycles så då känns det som man har grym koll, så vågade testa tidigt. Vi har försökt i 5 månader utan resultat så vi är väldigt glada nu och hoppas allt går vägen.

• Svar på tråden BF Mars 2020
  • fhkb

Hej :) en till som har plussat här ???? bf enligt preglife 29/3!

Grattis till allas plus ??

Fanns det en fb-grupp som var HEMLIG? Isåfall vill jag gärna vara med ????

• Paleoälvan

Hej! Jag plussade 28/6 på beräknad mensdag. Blev väldigt chockad att det äntligen tagit sig efter att försökt länge, men hade ändå känt på mig det redan veckan innan då något kändes annorlunda i kroppen.. Tog ännu ett test tre dagar senare som även det styrkte graviditet :D overkligt!! Bf är 11/3 enligt NC och 20/3 enligt barnmorskans beräkning.. Har mått bra fram till vecka 6 då illamåendet kom smygandes, som sedan har ökat sen dess. Är väldigt trött och är extremt doftkänslig.

Skulle gärna vilja vara med i den hemliga facebookgruppen :)

• Äppeljuicen

Vi kommer stänga insläpp i den hemliga facebookgruppen när juli är över. Alltså en vecka kvar att höra av sig om man vill joina ett härligt gäng. :)

• Anonym3323
    Äppeljuicen skrev 2019-07-24 12:27:01 följande:

Vi kommer stänga insläpp i den hemliga facebookgruppen när juli är över. Alltså en vecka kvar att höra av sig om man vill joina ett härligt gäng. :)

Kan tänka mig att gå med, men syns ens namn i gruppen på fb också? tänkte om man bor i en mindre stad så kanske man inte vill att det ska komma ut så tidigt om någon råkar se? :) 
  • Äppeljuicen
    Anonym3323 skrev 2019-07-24 16:05:13 följande:

Kan tänka mig att gå med, men syns ens namn i gruppen på fb också? tänkte om man bor i en mindre stad så kanske man inte vill att det ska komma ut så tidigt om någon råkar se? :) 

Den är helt hemlig. Dvs att endast medlemmar ser vilka som är medlem och inlägg. :)
  • Summerchild

Jag försökte joina men gick inte bra.... Hur gör man?

• Äppeljuicen
    Summerchild skrev 2019-07-25 00:18:24 följande:

Jag försökte joina men gick inte bra.... Hur gör man?

Du måste lägga till mig som vän på fb först för att jag ska kunna lägga till dig. Har tidigare skickat en länk till min profil till dig. :)

Om inte länken funkar för dig så kan du skicka ett pm med ditt namn och hur din Facebook-bild ser ut så jag kan skicka en förfrågan till dig istället.
  • ankan88

Hej! Äntligen får jag hänga här istället för i planerar barn delen. 2 år och 9 månader har vi försökt så det känns totalt overkligt att det äntligen kanske är våran tur. BF 28/3 2020

Svar på tråden BF Mars 2020