• Jannie

BF Mars 2020

Väntar barn nr två 2020-03-03. Plussade i onsdags vilket var cykeldag 9 (sjukt tidigt men gjorde ett till digitalt cb på eftermiddagen och fick plus igen). Har använt Natural Cycles så då känns det som man har grym koll, så vågade testa tidigt. Vi har försökt i 5 månader utan resultat så vi är väldigt glada nu och hoppas allt går vägen.

• Svar på tråden BF Mars 2020
  • Emak

Hej! Ännu en till som plussat och gärna är med i FB-gruppen :)

• ces89

Jag går också gärna med i fb-gruppen :) Bf 24/3-2020, gravid för första gången. En så spännande resa o kul att även följa andras :D 

• Äppeljuicen
    ces89 skrev 2019-07-25 18:06:56 följande:

Jag går också gärna med i fb-gruppen :) Bf 24/3-2020, gravid för första gången. En så spännande resa o kul att även följa andras :D 

Jag kan inte komma in på din profil för att skicka dm. Kan du skicka ett till mig med namn och beskrivning av din profilbild på Facebook så kan jag lägga till dig? :)
  • glitterhitta

Är jag den enda som inte vill vara med i någon facebookgrupp? Jag skulle eventuellt kunna vara det efter halva tiden har gått men inte ännu, känns trist om ingen vill vara här.

• Anonym3323
    glitterhitta skrev 2019-07-25 22:59:51 följande:

Är jag den enda som inte vill vara med i någon facebookgrupp? Jag skulle eventuellt kunna vara det efter halva tiden har gått men inte ännu, känns trist om ingen vill vara här.

Jag känner precis samma, vill vänta åtminstone en månad och sen gå med :)
  • Joey1981

Hej!

Jag är gravid med första barnet efter fem år och Ivfbehandlingar jag svårt att tro det ännu men försöker vara glad.

Blir orolig för minsta lilla ?idag känner jag mig inte alls gravid? eller att jag inte mår illa mm.

Vi var på vul förra veckan (v7+2) och sambon samt läkaren såg ett tickande hjärta. Gjorde mig lite lugn men nu är paniksyndromet igång och gör mig galen.

Jag är gärna med i fbgruppen för pepp och glädje

/Johanna

• astors
    Äppeljuicen skrev 2019-07-24 12:27:01 följande:

Vi kommer stänga insläpp i den hemliga facebookgruppen när juli är över. Alltså en vecka kvar att höra av sig om man vill joina ett härligt gäng. :)

Jag är väldigt gärna med i facebookgruppen. Är gravid med mitt andra barn. Min första fyller tio i år.

Hur läggs jag till i fbgruppen?
  • glitterhitta
    Anonym3323 skrev 2019-07-26 06:51:10 följande:

Jag känner precis samma, vill vänta åtminstone en månad och sen gå med :)

Och så såg jag nu att "insläpp stängs" snart. Smakar illa det där. Vad tråkigt att detta verkar vara det enda svenska forum som är någorlunda aktivt och så vill alla vara på Facebook istället.
  • SommarDahlia

Hej! Är också gravid med bf 2 mars. Blir mitt fjärde barn.

Jag stannar också gärna här! Känner att jag inte är redo att visa världen ännu.

• glitterhitta
    SommarDahlia skrev 2019-07-27 12:46:59 följande:

Hej! Är också gravid med bf 2 mars. Blir mitt fjärde barn.

Jag stannar också gärna här! Känner att jag inte är redo att visa världen ännu.

Samma här, det är nummer tre som är på gång för mig. BF den 29 mars så det är fruktansvärt tidigt för mig fortfarande!
Svar på tråden BF Mars 2020