BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Förstår vad du menar haha. Kunde själv inte hålla mig från att testa, men fortfarande inget plus. Har dock idag börjat få molvärk i mage och rygg och även att det strålar ner i ljumsken mot låret :O aldrig känt så innan mens i alla fall. Men mår bra annars, inga arga humörsvängningar som ja annars brukar ha minst en vecka innan mens, knappt ont i brösten heller som brukar börja minst en vecka innan mens. Så lite hopp finns ju, ska nog testa imorgon igen, för nånting känns annorlunda, mår för bra för att va 3-4 dar till mens haha om man jämför med hur min pms brukar va!
Läser om era symtom här och får lite hopp, mycket stämmer in på mig! Är på BIM-3 eller 4 nu. Har ömma/svidande bröstvårtor, ont/värk i nedre delen av magen/äggstockarna, (ursäkta TMI) tjocka vita flytningar (mycket!) och illamående till och från + trött som ett as (tröttare än vanligt med en vild 1,5-åring hemma
)
Vågar man hoppas på starkare plus imorgon tro..?
F
Läser om era symtom här och får lite hopp, mycket stämmer in på mig! Är på BIM-3 eller 4 nu. Har ömma/svidande bröstvårtor, ont/värk i nedre delen av magen/äggstockarna, (ursäkta TMI) tjocka vita flytningar (mycket!) och illamående till och från + trött som ett as (tröttare än vanligt med en vild 1,5-åring hemma )
Vågar man hoppas på starkare plus imorgon tro..?
Är det någon som kan om äl-tester? Förra månaden kollade jag med äl-stickor och fick då en tydlig stegring på dag 14 men fick sen mens på dag 25. Visade äl-stickorna försent eller har jag så kort fas (lutealfas?) mellan äl och mens??
Hej
Hoppar in här i augustitråden då vi misslyckades med vårt första försök i juli.
BIM LISTA
1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss, sockan
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123
3/8 NeoMio0322, Sara11
4/8 LBP91
5/8: Hallonen80, Jordgubbe
6/8 FrokenF89
7/8 Längtande95
8/8: Phoworray
9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad
12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset
13/8 Millemupp
14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen,
17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren
19/8 jhms
20/8 Nicciz
21/8 Noraaaaa
26/8 FruA2019, Mathilda999
27/8 Pyret13
Förstår vad du menar haha. Kunde själv inte hålla mig från att testa, men fortfarande inget plus. Har dock idag börjat få molvärk i mage och rygg och även att det strålar ner i ljumsken mot låret :O aldrig känt så innan mens i alla fall. Men mår bra annars, inga arga humörsvängningar som ja annars brukar ha minst en vecka innan mens, knappt ont i brösten heller som brukar börja minst en vecka innan mens. Så lite hopp finns ju, ska nog testa imorgon igen, för nånting känns annorlunda, mår för bra för att va 3-4 dar till mens haha om man jämför med hur min pms brukar va!
Nån här inne som vet om det finns någon hostdämpande hostmedicin man kan ta som gravid. Vågar inte ta av min Cocillana ifall att det är ett plus som ligger och väntar och inatt har jag bara lyckats sova en timme på grund av den här förbannade hostan.
Nä hörrni! Tog både cb early och predictor early idag för vill inte få falska förhoppningar om cb visar spök. Det var tydligt (men svagt) streck på cb men inget på predictor early. Så nu väntar jag till bim med att testa! Lycka till alla :)
Jag har tyvärr inga test för early så tog ett vanligt nu precis. Och jag tror banne mig att det är ett litet streck där. Supersvagt, så det kan ju vara ett spök, men fortsättning följer i morgon :D hoppas!!!
Glömde skriva att jag är på ÄL+9/BIM-3.