BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Godmorgon! :)
Tack för den fina responsen på mitt inlägg häromdagen. Tyvärr verkar det som att jag hade ÄL (Igen - då jag hade positivt test även förra veckan ) för idag är ÄL-testet negativt igen. Antar därför att det graviditetstestet jag tog i samband med det positiva ÄL-testet bara visade spökstreck. Trist.
Jaja, vi passade på att mysa om ifall att det var ÄL, så det är inte kört förrän mensen dyker upp haha.
Lycka till alla!
Är på äl+10 idag. BIM söndag. Står på 9/7 på listan, men äl var försenad lite.
Vet inte riktigt vad jag tror om denna månads chans.
Ett tag var jag inne på utebliven äl. Sen får jag djup ihållande molvärk och spotting på äl+6. Molvärken håller i sig varje dag. Fick idag en till spotting.
Funderar på att testa imorgon. Kanske onödigt men är sugen :)
Hej alla!
Precis börjat tempa med Natural Cycles men fattar noll. Enligt min vanliga mensapp skulle jag ha ägglossning dag 15 och NC dag 16. Vad kan man läsa av de få dagarna av grafen? När hade jag troligtvis ägglossning. BIM 16/8.
Hej alla!
Precis börjat tempa med Natural Cycles men fattar noll. Enligt min vanliga mensapp skulle jag ha ägglossning dag 15 och NC dag 16. Vad kan man läsa av de få dagarna av grafen? När hade jag troligtvis ägglossning. BIM 16/8.

Ska testa på söndag så får vi se.
Tack då vet jag att det hänt någon annan också :)
Tänkte nog hålla mig till BIM. Själv då?
Hur långt innan BIM börjar ni testa? Idag fick jag råmjölk och det är fleeera månader sedan jag slutade amma!!
Kände att det högg till i vänster äggstock nyss (förra cykeln var det högra) så tog ett ägglossningstest. Nästan positivt så gissar på att det är positivt ikväll. Hur lång tid efter positivt test blir ägglossningen. Minns jag rätt om det är inom 24 timmar?

Kände att det högg till i vänster äggstock nyss (förra cykeln var det högra) så tog ett ägglossningstest. Nästan positivt så gissar på att det är positivt ikväll. Hur lång tid efter positivt test blir ägglossningen. Minns jag rätt om det är inom 24 timmar?
Jag blir bara mer och mer förvirrad av allt som har med att försöka bli gravid att göra. Jag har köpt ägglossningstest nu för att jag vill testa och se så att jag har äl. Jag har testat tempmetoden, det funkade bra tills jag blev så deppig långt innan mensen kom när jag såg att tempen gick ner så jag slutade med det. Men nu läste jag någon hade skrivit att det är inte säkert att man släppt ägg bara för att äl test visar positivt utan det är endast med temp man kan se det. Någon som vet??