BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Förstår inte.. Jag fick min mens nu? Utan förvarning? På dag 24!!!! Jag brukar få på dag 28???!!! Aldrig hänt? Någon som har ngn förklaring? :(
Idag kom mensen så nya tag nästa månad
Lycka till ni andra som är kvar!!
Håller med om att det var okänsligt sagt, men det är väl svårt för dem som har lätt att bli gravida att förstå antar jag. Men det är ju verkligen ett mirakel när ett barn blir till! Det är så mycket som ska stämma. När jag gick under behandling förra gången förklarade läkaren att trots att man har alla förutsättningar så är det inte självklart att det blir ett barn. Runt 25% chans finns det om allt är som det ska och man har sex vid rätt tillfälle. Kämpa på så kommer nog plusset snart ska du se!
Behöver lite pepp nu alla fina där ute
Gjorde vanligt rfsu gravtest i morse som inte visa någonting...
Hade bim 8/8 alltså igår
Finns de chans att ja e gravid fast de inte syntes på testet idag ekler e de kört för min del den här månaden?
Vill bara skriva: fick helt positiva utslag på ÄL test igår! Är jätteglad :D första gången jag får det bekräftat med ÄL test, känner dock inget speciellt i magen eller ser några äggviteflytningar. Några små hugg på vänster sida i magen igår bara. Vad brukar ni ha för symptom på ÄL? Första riktiga försöket blir denna månad! Vi har haft sex varje dag sen dag 7 i min cykel och nu är jag på dag 14 och min app säger att ÄL sker idag. Är det bäst att ligga två gånger idag?
Åh, du och jag följs åt! Fick med mens idag var beräknat till måndag. Grät en lång stund på toaletten men sen ringde jag faktiskt min VC och fick en tid redan om en vecka för provtagning. Har haft svajiga värden för sköldkörteln innan och det kan påverka menscykeln min är just nu mellan 21-32 dagar men äl infaller alltid dag 14 så vill iallafall kolla upp det. Jag känner så med dig!!!
Åhhh! Vi finns iaf för varandra på denna lite jobbiga väg <3 vad bra att du ringde! Hoppas det går bra! Bara o ta nya tag! Kramar!
Ja eller hur! Det är så skönt med dessa grupper, massa kärlek och pepp, nästa gång, DÅ är det vår tur!! Stor kram
Haha tänker samma sak då BIM-6 för mig är ÄL+3, lär knappast ge utslag då..
Jag testa positivt med min son på äl +8 (bim - 6) det svagaste ever. Helt negativt dagen innan! (kanske inte så konstigt dock :p) så nu hoppas jag att jag kan testa positivt lika tidigt denna gången :D
Haha jaa, jag är ju det! Kan inte hålla mig, en riktig testoman här haha! ;D lycka till med testet, Håller tummarna! :D
Äl + 3 och jag vkll redan testa xD tur jag ska ha semester snart så man får tänka på annat!