• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Tr0ust
    nufårvise skrev 2019-08-13 19:41:29 följande:

Jag fick ett glasklart negativt, inte ens en färgrest ;)

När har du BIM?
  • Tr0ust
    Canary skrev 2019-08-13 19:56:32 följande:

Då kör vi igen då.

Min/vår story:

Började försöka juli -18.

Plussade i januari, men missfall i vecka 5+5.

Plussade igen på nästa ägglossning, men fick vid gynbesök i typ 8+5 veta att graviditeten var ofostrig. Det var ett MA. Blev så chockad, hade inte anat att något var fel...

Fick ta två cytotecbehandlingar som inte hjälpte. Till slut drog en läkare bort det vid ett återbesök. Så hela sommaren gick åt till eftervård, sorg, Cytotec och antibiotika...

Sen tog det tid för ägglossningen att komma igång, men fick positivt på äl-test igår så vi hoppas på denna månad. BIM 27/8.

Kämpa alla!

Åh beklagar!

Jag har också BIM den 27/8.

Lycka till!
  • Millemupp
    Tr0ust skrev 2019-08-13 19:39:12 följande:

Stort grattis!!

Berätta om dina symtom innan plusset :)

Tack! Tyvärr knappt inga symptom. Kände mig extremt svullen om magen för nån dag sen (gick över efter en dag). Men det är nog det enda utöver utebliven mens.

Dock hade jag ett rätt intressant ?symptom? med första barnet. Från en dag till en annan tappade jag inte ett enda hårstrå, ej heller resten av grav (brukar tappa väldigt mkt annars, lyckas alltid tappa nåt hårstrå om jag bara drar handen genom håret). Därför gick jag runt och drog mitt hår typ konstant inför andra barnet, och blev ganska förvånad över pluset eftersom jag fortsatte tappa hår som vanligt. Har aldrig hört eller läst om nån annan som haft det så, men det är alltså sant! (Efter 1a grav tappade jag istället typ halva håret samtidigt, såg helknasigt ut haha).
  • JeSuisMoi
    Millemupp skrev 2019-08-13 20:47:06 följande:

Tack! Tyvärr knappt inga symptom. Kände mig extremt svullen om magen för nån dag sen (gick över efter en dag). Men det är nog det enda utöver utebliven mens.

Dock hade jag ett rätt intressant ?symptom? med första barnet. Från en dag till en annan tappade jag inte ett enda hårstrå, ej heller resten av grav (brukar tappa väldigt mkt annars, lyckas alltid tappa nåt hårstrå om jag bara drar handen genom håret). Därför gick jag runt och drog mitt hår typ konstant inför andra barnet, och blev ganska förvånad över pluset eftersom jag fortsatte tappa hår som vanligt. Har aldrig hört eller läst om nån annan som haft det så, men det är alltså sant! (Efter 1a grav tappade jag istället typ halva håret samtidigt, såg helknasigt ut haha).

Jag var tvungen att testa att dra handen genom mitt hår. Jag tappar nämligen också extremt mycket hår vanligtvis (har väldigt mycket hår). Det är inte ovanligt att det kommer en hel tova hår när jag drar igenom, men nu kommer ingenting.. är detta möjligen ännu ett symptom jag inbillar mig återstår att se..
  • JeSuisMoi
    PelloBello skrev 2019-08-13 16:11:23 följande:

Bim+1 alltså? Spännande :D

Ja precis! Så tydligast är det egentligen om mensen faktiskt uteblir...
  • Anonym (Bettan)

Grattis till alla som plussat ????.

Jag ska testa nu på torsdag Bim-5 tänkte jag med CB digital early .

Så spännande fast samtidigt lite skrämmande .

Jag har haft mensvärk , nästa hela perioden , lite illamående igår / idag på morgonen (jättekonstigt för det känns lite väl tydligt ) .

MEN mina humörsvängningar är verkligen inte att leka med ... jag är så känslosam , arg och lättirriterad , jag kan börja böla i princip när som

Helst ????.

Kram på er alla

• Anonym (Bettan)

Beklagar för mina stavfel .. herregud vad man stavar fel , är lite väl trött känner jag ????

• FruA2019
    yasmir skrev 2019-08-11 08:02:52 följande:

Igår kom i alla fall mitt efterlängtade positiva ägglossningstest! Vi har fått till det i söndags, tisdags, torsdags, igår och jag hoppas vi får till det idag med!!!

Bim bli iaf 25/8 för mig

Härligt! Äntligen :) Nu håller vi tummarna!
  • Tr0ust
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-13 21:17:51 följande:

Grattis till alla som plussat ????.

Jag ska testa nu på torsdag Bim-5 tänkte jag med CB digital early .

Så spännande fast samtidigt lite skrämmande .

Jag har haft mensvärk , nästa hela perioden , lite illamående igår / idag på morgonen (jättekonstigt för det känns lite väl tydligt ) .

MEN mina humörsvängningar är verkligen inte att leka med ... jag är så känslosam , arg och lättirriterad , jag kan börja böla i princip när som

Helst ????.

Kram på er alla

Lycka till :)
  • Anonym (Bettan)
    Tr0ust skrev 2019-08-13 21:30:29 följande:

Lycka till :)

Tack detsamma ??!!
Svar på tråden BIM augusti 2019