• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Anonym (Mikki)

Är på ÄL+8 idag, hade inga speciella känningar vid ägglossning denna månad precis som jag minns att det brukade vara. Förra månaden var första efter p-piller och då kände jag allt och lite. Men nu senaste dagarna känner jag att det drar lite till vänster långt ner i magen, hoppas att det är ett positivt tecken. Är det någon som har känt liknande? Har inga symtom för övrigt, men det är de ju för tidigt för ändå. Lycka till till alla oss som fortfarande väntar och grattis till er som plussat <3

• Mmmiam

Bim 14 aug, så tänker testa lite senare denna vecka, typ på torsdag! Lycka till allihop!

• Anonym (Trean?)

Jag har BIM den 18/8.

Har fått lite stickningar och molvärk. Nån som har/har haft liknande? Minns inte hur det brukade kännas...

• Freya18
    Obalem skrev 2019-08-12 14:07:44 följande:

Hej! Men va fint du är som tänkt på mig <3 hur går de för dig?? här är mensen fortfarande bortblåst... de blir negativt på testet men sen har jag även haft småååå ljusrosa flytningar 3 gånger med 4-6 dagar emellan, riktigt konstigt!

De enda som håller hoppet uppe är att jag börjar känna spänningar i tjejmagen, samt att brösten börjar göra sig påminda, så kanske ändå! Håller tummarna och följer er allihopa i kampen!!

Åh, vad segt det måste kännas och bara vänta. Jag hade blivit galen! Haha. Man får bara försöka hålla sig så positiv som möjligt. :)

Här går det också sakta framåt. ÄL-testerna är negativa och ingen stegring än, men det borde bli positivt innan helgen.

• hundenhubbe
    JeSuisMoi skrev 2019-08-12 16:06:34 följande:

Det går inte riktigt att tänka bort heller när man har fysiska känningar, så man blir ständigt påmind. Jag tänkte också testa på fredag ifall jag inte skulle fått min mens innan dess. Så vi kommer testa samma dag - hoppas ingen mens hinner dyka upp och att vi båda kan få plussa på fredag!

Jag hakar på er att testa på fredag morgon :D bim-4 då. Tänkte använda predictor early eller bad de hette ;) beställt iaf :) ni?
  • Obalem
    Freya18 skrev 2019-08-12 21:52:43 följande:

Åh, vad segt det måste kännas och bara vänta. Jag hade blivit galen! Haha. Man får bara försöka hålla sig så positiv som möjligt. :)

Här går det också sakta framåt. ÄL-testerna är negativa och ingen stegring än, men det borde bli positivt innan helgen.

Haha nog är man lite galen allt...

jaha men då hoppas vi på de! Sen är de den lååånga väntan också :/ men de klarar du.
  • jhms

ÄL+9, tog precis ett gravtest och ser två linjer. Ska testa igen om några dagar, är ändå 3 dagar kvar till BIM. Vad tycker ni? Visst är det två streck?

• SisterA

Jag ser två streck :)

Jag är själv en testoman, men jag beställer flera stickor på Graviditetskollen.

Lägger in bilder på min test. Kommer nog att testa på varje dag till bim ;)

• joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-12 21:52:43 följande:

Också bara negativa ÄL test än så länge.. enligt flo ska jag ha min ÄL idag men no no.. inga direkts älflytningar eller känningar än så tror den blir lite senare denna cykeln. Får fortsätta testa helt enkelt!
  • lindamjonsson
    hundenhubbe skrev 2019-08-12 22:48:05 följande:
    Jag hakar på er att testa på fredag morgon :D bim-4 då. Tänkte använda predictor early eller bad de hette ;) beställt iaf :) ni?
    Haka på! Ska bli spännande att höra hur det gått för er då. Jag har beställt hem RFSU testa tidigt, står att man kan ta den från ÄL+8 vilket var igår för mig men jag vågar inte riktigt än. 
Svar på tråden BIM augusti 2019