• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • AnnaAgaton

Det tog 7 månader för oss att få vår dotter så jag vet exakt din känsla.. men håll humöret uppe glöm inte att leva oxå man bli knäpp om man tänker för mkt!! Hejja hejja det kommer ska du se!!

kvinna29årskåne skrev 2019-09-03 18:47:30 följande:

Fick ett positivt svagt sträck igår . Inatt på cd 26 kom Mensskitet och mensvärk(varit vaken hela natten i magsmärtor och illamående )

Vill bara gråta. Varför ens försöka och hoppas?? Det slutar ju bara i misslyckande varje månad ...

Suck

• AnnaAgaton

ÄL +8 har molvärk och små hugg och stick fast var mer innan helgen rätt lugnt nu.. och lider inte av mensvärk heller aldrig haft... brösten är som vanligt dock! Kan ju alltid hoppas att de betyder något:) hejja hejja

LBP91 skrev 2019-09-03 18:23:05 följande:

Idag har jag mer ont i brösten, är lite förvånad att båda brösten började ömma samtidigt, tidigare har alltid det högra börjat ömma några dagar innan det vänstra. Tycker mig också gå oftare på toa, kan ju vara tillfälligt just idag också. Har även lite ont i höger ländrygg men det där med molvärk är inget för mig. Vet inte ens hur det ska kännas när man har molvärk. Jag är snart 30 och har aldrig haft mensvärk så om det jag kände i magen imorse var molvärk eller nån annan värk med plötsliga hugg det låter jag vara osagt.

Nån annan som har liknande symptom och är på ÄL+7/8?

• Fladdriga svansen

Ni som kör äl stickor.

När den ger fullt utslag så är ju äl 24-48h senare (vissa säger 24-36h) när räknar ni då från att äl var.? Det är ju bra att veta när man ska räkna tex äl+5 eller äl+7.

Svårt att förklara.

Jag fick fullt utslag i fredag. Räknar jag från den dagen är de Äl+5 men som tidigast bara äl+3

• JossanA

Tråkigt för alla som det inte tagit sig för! Och grattis till er som fått ett plus! Själv har man bim om 4 dagar, känner ingenting förutom molvärk i mage o rygg som vanligt när mensen är på g... lika besviken som dom andra 9 ggr vi försökt men vad förväntar man sig liksom. Försöka någon månad till sen får man väl söka hjälp..

• Janniiique

Precis! Jag ska ta ett nytt imorgon, annars får jag bara invänta och se om mensen kommer eller inte.

AnnaAgaton skrev 2019-09-03 12:14:04 följande:

Men hoppet är ju långt ifrån ute du har ju inte bim förrän om 4 dagar säkrats är ju o testa på dagen elr efter man har ju bara tur om det vill visa sig innan!! Så inte ge upp än om maj bäbis!:)

• Janniiique

Jag har också haft molande värk, men mer öm i äggstockarna. Har aldrig känt så förr. Jag är också på BIM -4, ska ta ett nytt test imorgon och se. Jag håller alla tummar att du, jag och alla andra som väntar på plus får det, snart i alla fall!

JossanA skrev 2019-09-03 21:33:49 följande:

Tråkigt för alla som det inte tagit sig för! Och grattis till er som fått ett plus! Själv har man bim om 4 dagar, känner ingenting förutom molvärk i mage o rygg som vanligt när mensen är på g... lika besviken som dom andra 9 ggr vi försökt men vad förväntar man sig liksom. Försöka någon månad till sen får man väl söka hjälp..

• Bettan84
    AnnaAgaton skrev 2019-09-03 20:55:26 följande:

Det tog 7 månader för oss att få vår dotter så jag vet exakt din känsla.. men håll humöret uppe glöm inte att leva oxå man bli knäpp om man tänker för mkt!! Hejja hejja det kommer ska du se!!

Tack, ja lite så är det faktiskt :). Tack för att du tog dig tiden att svara
  • JossanA
    Janniiique skrev 2019-09-03 21:38:36 följande:

Jag har också haft molande värk, men mer öm i äggstockarna. Har aldrig känt så förr. Jag är också på BIM -4, ska ta ett nytt test imorgon och se. Jag håller alla tummar att du, jag och alla andra som väntar på plus får det, snart i alla fall!

Hoppas på att det tagit sig för dig, att dina symtom tyder på graviditet!
  • yasmir

Evig väntan till äl....

Kommer säkert inte bli ngt denna gång heller..

• MsPinnipeds

Här kom mensen lite tidigare. Det blev lite svårt att räkna ut när mensen kom eftersom den kom runt midnatt, kände att det rann påväg till jobbet innan 00:00 så jag räknar mensen som den 2 september och då blir ny BIM blir 30/9.

Man blir så himla ledsen, men så är det. Bara att ladda om inför försök nummer 6... men först trösta sig med allt gott man inte får äta och dricka när man är gravid :P

BIM SEPTEMBER

1/9: AnneP

3/9: Idas123

4/9: Sofiakarin, s0ff, mimiii

5/9: Phoworray, Siggy

6/9: Michibell, Zyprexa, Tessi1, Obalem

7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan, Nicole22, JossanA, Tjoppa12

8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM

9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91, AnnaAgaton

11/9: ketchup88, Adlitam

12/9: Laloppan

13/9: Cachy, Bellis92, Kattunge15

14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana, MMX86

16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK

18/9: awi, Amanda12

19/9: GrönTröja, Millemupp

20/9: FELT

21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten

22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra

23/9: SamiraBudva

24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13

25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd

28/9: Naya

29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5

30/9: MsPinnipeds

GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist

Svar på tråden BIM september 2019