BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Ja beräknad vikt föe bebisen i denna vecka ska vara 1681 min bebis var 1517. Hon beräknade bebisen ålder till 29 veckor och 6 dagar och jag är nu i vecka 30+3.
Hon sa att bebisen inte skulle komma upp till 3 kg.
Men det där verkar inte var så träffsäkert? Eller det baserar jag på att min son var beräknad att väga ganska exakt 3,5kg men kom istället ut och vägde 3,0.
Tillväxt ultraljud idag och lillen väger nu 1.8 kg :D och mår toppen!
Prick på kurvan och mina foglossningskänningar har försvunnit med vila så det känns kanonskönt.
vecka 32 (bf sista april)
men han är så stor nu så det blev bara delar hihi men han är söt och låg och gosade med händerna vid ansiktet.
Tillväxt ultraljud idag och lillen väger nu 1.8 kg :D och mår toppen!
Prick på kurvan och mina foglossningskänningar har försvunnit med vila så det känns kanonskönt.
vecka 32 (bf sista april)
Nej det är klart att det inte är 100% men med tanke på mina tidigare graviditeter så vägde ingen av de 3 kg.
Tillväxtultraljud idag. Bäbisen beräknas väga runt 2 kg, precis på medelkurvan. Det känns bra!
Tillväxtultraljud idag. Bäbisen beräknas väga runt 2 kg, precis på medelkurvan. Det känns bra!