BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Jag bleker eller färgar inte alls! Hade den enorma turen att jag timeade in en blekning och färgning 4 månader innan pluset så frissan fick till en färg som var så nära min naturliga askblonda hårfärg som det bara gick (var svarthårig innan..). Visst syns min utväxt, men inte alls så illa som den hade gjort om jag fortfarande var svarthårig. Vet faktiskt inte hur jag hade gjort isåfall.. Men det känns skönt iaf att man inte färgat eller blekt iaf!
Tror inte att en toning påverkar bebisen så mycket. Blekning är nog värre.
Jag undviker både toning och blekning nu ( tror som sagt inte toning är skadligt, men ifall att) men ska bli skönt när bebisen är ute och man kan få en fräsch färg på håret...
Hur gör ni med frissan hårfärg / blekning ? Jag slutade slinga håret när jag blev gravid för jag var så rädd för missfall.
Det är ju lite blandade åsikter på nätet.
Jag har både blekt och färgat en gång. Varken bm eller hårfrissan säger att det påverkar, så jag tänker att det inte borde vara några problem så länge man gör det måttligt.
Tack! Min frissa var lite osäker men det kanske har att göra me äd att jag luftade min oro.
Tänker att man nog i så fall bör avstå i början av graviditeten under känsligare perioder, men att färga håret någon gång senare lär inte vara några problem om inte bm tycker man skall avstå
Hur gör ni med frissan hårfärg / blekning ? Jag slutade slinga håret när jag blev gravid för jag var så rädd för missfall.
Det är ju lite blandade åsikter på nätet.
Hej tjejer :)!
Hur går det för er? Tänkte det skulle vara kul om ni inte kan skriva vilken vecka ni är i nu :)?
Själv gick jag in i vecka 27 idag (BF 31/5)! Är äntligen nere på två siffrigt när det kommer till dagar kvar, längtar!
Annars mår jag helt ok, kräks fortfarande mycket och har sedan inskrivningen gått upp 4kilo (gått ner senaste veckorna). Hoppas på att det ska vända någon dag.. jobbar fortfarande 100%!
Hur går det för er? Tänkte det skulle vara kul om ni inte kan skriva vilken vecka ni är i nu :)?
Själv gick jag in i vecka 27 idag (BF 31/5)! Är äntligen nere på två siffrigt när det kommer till dagar kvar, längtar!
A1nnars mår jag helt ok, kräks fortfarande mycket och har sedan inskrivningen gått upp 4kilo (gått ner senaste veckorna). Hoppas på att det ska vända någon dag.. jobbar fortfarande 100%!
Annars mår jag helt ok, kräks fortfarande mycket och har sedan inskrivningen gått upp 4kilo (gått ner senaste veckorna). Hoppas på att det ska vända någon dag.. jobbar fortfarande 100%!