• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Pillanzzz
    Frassex skrev 2019-10-23 13:26:43 följande:

Då ligger vi nära varandra, jag är på äl +9 men kan absolut inte hålla mig 5-6 dagar hehe, strongt av dig! Har massa billiga teststickor så jag kommer testa imorgon redan!

Spännande! Du får uppdatera hur det gick :)

Jag har testat alla andra månader innan BIM och jag har märkt att det bara gör att jag står där och stirrar på testet i en kvart och sedan får upp hoppet när jag ser en skugga och blir oerhört besviken sen när mensen kommer. Men jag skulle ju egentligen också vilja testa typ nu hehe.

Dock tror jag att jag kände svag svag molvärk ikväll som varade någon minut. Behöver ju inte betyda något för det men kändes lite som det gjort tidigare månader tyvärr.
  • Frassex
    Pillanzzz skrev 2019-10-23 20:18:07 följande:

Spännande! Du får uppdatera hur det gick :)

Jag har testat alla andra månader innan BIM och jag har märkt att det bara gör att jag står där och stirrar på testet i en kvart och sedan får upp hoppet när jag ser en skugga och blir oerhört besviken sen när mensen kommer. Men jag skulle ju egentligen också vilja testa typ nu hehe.

Dock tror jag att jag kände svag svag molvärk ikväll som varade någon minut. Behöver ju inte betyda något för det men kändes lite som det gjort tidigare månader tyvärr.

Jag förstår dig, satt så förra månaden och vinkla och analysera och tyckte mig se streck. Håller tummarna att denna månad är en pluss månad!

Så äl +10 idag och tog ett imorse, über svagt streck men såg det direkt ändå så jag hoppas det fortsätter utvecklas och blir starkare så det inte är kemisk graviditet!! Kan lägga upp en bild men vette tusan om man ser något för det är så svagt.

• AnnaAgaton

I första anblick tycker jag mig se något!! Hoppas det blir starkare!!! Min temp var fortf hög i morse så ingen dipp än men känt av att mensen är på g så vågar inte hoppas..

Frassex skrev 2019-10-24 07:53:51 följande:

Jag förstår dig, satt så förra månaden och vinkla och analysera och tyckte mig se streck. Håller tummarna att denna månad är en pluss månad!

Så äl +10 idag och tog ett imorse, über svagt streck men såg det direkt ändå så jag hoppas det fortsätter utvecklas och blir starkare så det inte är kemisk graviditet!! Kan lägga upp en bild men vette tusan om man ser något för det är så svagt.

• Pillanzzz

Tack det hoppas jag verkligen med!

Jo men jag ser också något där! håller tummarna att det är plus :)
  • Lyra78

Ser ett svagt streck, spännande! Jag har också BIM nära, är på +9 eller 10 idag, roligt att vi är några kvar ännu i tråden.

Annorlunda månad eftersom jag knappt har några symptom och jag brukar alltid ha molvärk en vecka före mens. Men lite yrsel märker jag av. I morgon tänker jag testa första gången, alltid så nervöst!
  • Lyra78

Hittade BIM-listan lååångt tillbaka, vem är ännu med?

Väntar på plus:
    18/10 FELT, Joni
    19/10 Majja92
    20/10 Nicciz, dudetten, mia386
    21/10 Midvintersol
    22/10 syltburk
    23/10 AndraSladdis
    24/10 Nyckelpiga2017, Elina22, Ereya
    25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00
    26/10 Längtande95
    27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K
    28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa
    29/10 Lyra78
    31/10 MNS, Mevi1315

Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe

Oklara hur det gått: FriiaPhoworrayLängtan201304Staafso, Räven27JossanA, BDN, Marren80HonungsvattenLucille, Julia8222JuliaKyloJeSuisMoi, helaminvärld, vitaeEllaLo, janniiique, malinamf

• Givenchy
    Lyra78 skrev 2019-10-24 09:45:42 följande:

Hittade BIM-listan lååångt tillbaka, vem är ännu med?

Väntar på plus:

18/10 FELT, Joni

19/10 Majja92

20/10 Nicciz, dudetten, mia386

21/10 Midvintersol

22/10 syltburk

23/10 AndraSladdis

24/10 Nyckelpiga2017, Elina22, Ereya

25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00

26/10 Längtande95

27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K

28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa

29/10 Lyra78

31/10 MNS, Mevi1315

Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe

Oklara hur det gått: Friia, Phoworray, Längtan201304. Staafso, Räven27, JossanA, BDN, Marren80, Honungsvatten, Lucille, Julia8222, JuliaKylo, JeSuisMoi, helaminvärld, vitae, EllaLo, janniiique, malinamf

Jag är med, BIM imorgon 25/10 :)
  • Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-24 08:31:26 följande:

I första anblick tycker jag mig se något!! Hoppas det blir starkare!!! Min temp var fortf hög i morse så ingen dipp än men känt av att mensen är på g så vågar inte hoppas..

Åh vad jag hoppas, det vore ju helt fantastiskt! Får ta ett imorrn igen, då borde det vara en aning starkare om det nu är något som går vägen.

Hög temp är alltid bra, håller tummarna att det leder till ett pluss. När tänkte du ta ett test?
  • Frassex
    Lyra78 skrev 2019-10-24 09:41:50 följande:

Ser ett svagt streck, spännande! Jag har också BIM nära, är på +9 eller 10 idag, roligt att vi är några kvar ännu i tråden.

Annorlunda månad eftersom jag knappt har några symptom och jag brukar alltid ha molvärk en vecka före mens. Men lite yrsel märker jag av. I morgon tänker jag testa första gången, alltid så nervöst!

Då hoppas jag att du får ett pluss imorgon, du får uppdatera!

Jag känner inget heller men brukar inte få symtom varken som gravid eller icke gravid. Har dock för mig att jag fick starkare pluss med dotter på äl +10 men återstår att se om det utvecklats ngt imorgon. Väldigt nervöst nu!
  • Mevi1315

Har äl+10 imorn o ska testa då :)

Någon av er som känt av huvudvärk som plussat?

Svar på tråden BIM Oktober 2019