• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Lyra78

Ingen mens ännu och inga tecken varken på mens eller grav men tempen dippade idag så det är nog bara en tidsfråga innan jag får hoppa över till novembertråden. Tar det med fattning den här gången, skönt att kroppen inte lurades  som så många månader iaf :). Nästa ÄL och BIM är vi på familjeresa så ser faktiskt fram emot bebisverkstaden på ett helt annat sätt den här gången! 

• Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-26 08:42:18 följande:

Grattis!!! :)

[quote=79988678][quote-nick]Frassex skrev 2019-10-26 07:55:13 följande:[/quote-nick]

[/quote]

Tack! Hoppas det går vägen nu! Håller tummarna att mensen uteblir för dig så du får ett pluss när du väl testar dig!
  • Frassex
    Pillanzzz skrev 2019-10-26 09:10:41 följande:

[quote=79988678][quote-nick]Frassex skrev 2019-10-26 07:55:13 följande:[/quote-nick]

Stort grattis! :)[/quote]

Tack :D
  • julia8222
    Frassex skrev 2019-10-26 07:52:16 följande:
    Men vad sjukt, exakt som för mig! Mina billiga teststickor är från graviditetskollen men knappt synbart streck. Tog cb imorse och absolut ett pluss. Det konstiga är ju att jag plussade starkt med graviditetskollen sist denna tidpunkt. Kanske blivit sämre?
    Grattis till plusset! Jadu, jag har ingen aning. Antingen har vi fått tester som varit sämre eller så har vi varit låghormonare? Konstigt att det blev så olika för dig från gång till gång. Nu har jag använt dem billiga stickorna som blev över för att hålla koll på stegring av hcg, så helt bortkastade pengar var de i alla fall :)
  • AnnaAgaton

Trodde ej gravid iom jag sett att folk har lagt upp bild med ett pluss på men detta testet ska visst bara vara ett streck!! Så jag måste ju va gravid då ju?!! Kunde inte låta bli och tog testet nu direkt vi kom hem! Så inte morgon urin

• Frassex
    julia8222 skrev 2019-10-26 13:01:06 följande:

Grattis till plusset! Jadu, jag har ingen aning. Antingen har vi fått tester som varit sämre eller så har vi varit låghormonare? Konstigt att det blev så olika för dig från gång till gång. Nu har jag använt dem billiga stickorna som blev över för att hålla koll på stegring av hcg, så helt bortkastade pengar var de i alla fall :)

Märkligt är det, kan inte slappna av därför men ska ta nytt cb på måndag så jag ser om det ökar eller inte. Menar du att du fick utslag på de billiga senare under graviditeten och använde dem då för att se stegring?
  • Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-26 17:32:38 följande:

Trodde ej gravid iom jag sett att folk har lagt upp bild med ett pluss på men detta testet ska visst bara vara ett streck!! Så jag måste ju va gravid då ju?!! Kunde inte låta bli och tog testet nu direkt vi kom hem! Så inte morgon urin

Men titta, solklart du är gravid!! :D stort grattis!
  • MichelleMilli

Mensen är 1 dag sen.. vågar inte hoppas på att det är något denna gången. Vågar inte heller testa då man haft så många fel förut. 7 månader har jag och mannen försökt. Väldigt ont i brösten sedan 1 dag tillbaka. Kan ju vara för att mensen ska komma...

Om jag är preggo. Går det att testa på urin vilken tid som

Helst nu? Då mensen är 1 dag sen eller måste de ändå vara morgon urin?

Svar på tråden BIM Oktober 2019