BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Där kom mensen :( hoppar till november
Kan lika bra dra något gammalt över mig. Bim-4 inget sträck alls!! Iförsig var kisset väldigt utspätt hade ej hållt mig så länge. Men ändå!!! Så himla ledsen ????

Där kom mensen :( hoppar till november
Vad använde du för test? Dem billiga testerna är inte lika känsliga. För mig visade dem negativt säkert tio dagar efter att CB hade visat tydligt positivt. Här är en bild på tester jag tog dagen innan bim för jämförelse (testerna är tagna i samma glas m urin). Jag hoppas för din skull att du får positivt med något annat test :)
.
Grattis!!! :)
[quote=79988678][quote-nick]Frassex skrev 2019-10-26 07:55:13 följande:[/quote-nick][/quote]
Ingen mens för mig än.. men inte heller några direkta gravidsymtom. Tänker vänta tills tisdag eftermiddag att testa, är ledig från jobbet på onsdag så ifall jag får ett plus hinner jag smälta allt i lugn och ro. Det är ju sååå nervöst att gå och vänta?!
[quote=79988678][quote-nick]Frassex skrev 2019-10-26 07:55:13 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis! :)
Tempen är tagen varje morgon så det stämmer .. lite seg på att knappa in den ibland men.. känns bara som att ett litet hopp tändes i morse när magen min åter är lugn och tempen inte sänkts än.. dock har ju min cykel gått från 28 dgr till 25 till 24 så den kan ju lika gärna va 28 igen denna månaden:/
Vi är inte många kvar nu som väntar va?

Nu har jag fått konstiga bruna, tunna flytningar. Väääldigt lite dock.. Når jag får mens brukar den komma igång direkt, kan detta vara nidblödning? 14 dagar efter ÄL? Hade bim igår