BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Tack:)
Nämen grattis!! :)
Gör det:) vänta iaf till ÄL+12 o testa men bim eller eft bim är ju helt klart bäst!!
Tack, det värmde att det finns hopp kvar. Har insett att jag vet väldigt lite om en kvinnokropp och borde läsa på mer. Jag ska ta det lugnt till BIM och testa då om inte mensen redan har dykt upp.
Fick en rosa flytning igår på bim-3. Har också stora tuttar även när jag fryser ????. Jaja vi får väl se vad som händer
Jag har startat en Facebook grupp JuliMammor 2020 tror man kan hitta den och bli medlem men allt annat är osynligt och privat vilka som är med och vad vi skriver är bara för medlemmar! Välkomna ni som vill:)
Den är nog helt osynlig förresten så säg till vad ni heter så bjuder jag in er:)
Jag har startat en Facebook grupp JuliMammor 2020 tror man kan hitta den och bli medlem men allt annat är osynligt och privat vilka som är med och vad vi skriver är bara för medlemmar! Välkomna ni som vill:)
Jag hade bim den 14 okt, cb visade svagt positivt den 10 okt och jag fortsatte att testa ca varannan dag bara för att jag har varit lite testberoende den här månaden och hade så många test hemma. Efter att cb visade tydligt plus dagen innan bim slutade jag med dem och fortsatte med dem billiga. Dem billiga testerna visade inte positivt förrän ca bim +5. Sen har jag fortsatt testa fram tills idag och sett att dem billiga har fått starkare o starkare utslag. Det här är dagens test så nu känner jag nog att jag kan sluta testa men är svårt när man är nojig.
Håller tummar!!!
Jag tog ett digitalt i morse tycker de känns säkrare o där stod gravid 1-2 veckor.. är du framme på BIM ännu?
Jag avvaktar. Jag tycker morgonens test ser en aning svagare ut än det igår, kunde inte hålla mig att ta ett till. Har haft nån magkänsla hela tiden som säger att detta säkert inte går vägen, säkert för att graviditetskollens teststickor knappt syns ngt på. Närmsta dagarna lär jag få veta!
Trodde ej gravid iom jag sett att folk har lagt upp bild med ett pluss på men detta testet ska visst bara vara ett streck!! Så jag måste ju va gravid då ju?!! Kunde inte låta bli och tog testet nu direkt vi kom hem! Så inte morgon urin