• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Lyra78
    Frassex skrev 2019-10-27 07:30:07 följande:
    Jag avvaktar. Jag tycker morgonens test ser en aning svagare ut än det igår, kunde inte hålla mig att ta ett till. Har haft nån magkänsla hela tiden som säger att detta säkert inte går vägen, säkert för att graviditetskollens teststickor knappt syns ngt på. Närmsta dagarna lär jag få veta!
    Håller tummarna för dig!

Märkligt nog har jag relativt hög temp igen Obestämd. Absolut inga symptom, vilket är ovanligt för mig. Men väntar in mensen/BIM nu, orkar inte med att testa och så dyker mensen upp nån timme senare ändå.
  • Givenchy

Mensen kom för mig igår kväll :( hoppar in i novembertråden. Grattis till alla er som fått plus <3

• CvN

Bim imorgon mensvärk utav bara den och orolig mage. Blir nog inget denna månad heller. Tjuvtestade igår men helt blankt... Känner mig såååå negativ.

• CvN
    MichelleMilli skrev 2019-10-27 11:40:44 följande:

Tog mod till mig och testade. Positivt! Nu håller vi tummarna att allt går som det ska!

Grattis till dig! ??
  • CvN
    CvN skrev 2019-10-27 11:44:01 följande:

Grattis till dig! ??

Oj det skulle vara ett hjärta inte frågetecken.
  • AnnaAgaton

Kan trösta dig så länge mensen håller sig borta att jag hade hugg och riktig mensvärk flera dagar va helt säker att jag skulle få mens på fredagsnatten men igår fick jag pluss!

Jag håller tummen för dig!!

CvN skrev 2019-10-27 11:42:16 följande:

Bim imorgon mensvärk utav bara den och orolig mage. Blir nog inget denna månad heller. Tjuvtestade igår men helt blankt... Känner mig såååå negativ.

• AnnaAgaton

Grattis!!! :)

MichelleMilli skrev 2019-10-27 11:40:44 följande:

Tog mod till mig och testade. Positivt! Nu håller vi tummarna att allt går som det ska!

• AnnaAgaton

Gjorde ju en Facebookgrupp JuliMammor .. blir lättare om de som vill va med sen o söka på Ann-Louise Persson profilbild på mig o sambon och bakgrundsbild på min dotter.. skicka vänförfrågan så lägger jag till er..:)

Svar på tråden BIM Oktober 2019