BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
. Absolut inga symptom, vilket är ovanligt för mig. Men väntar in mensen/BIM nu, orkar inte med att testa och så dyker mensen upp nån timme senare ändå.
Tack:)
Grattis!! Här regnar det in plus

Mensen kom för mig igår kväll :( hoppar in i novembertråden. Grattis till alla er som fått plus <3
Bim imorgon mensvärk utav bara den och orolig mage. Blir nog inget denna månad heller. Tjuvtestade igår men helt blankt... Känner mig såååå negativ.
Tog mod till mig och testade. Positivt! Nu håller vi tummarna att allt går som det ska!
Grattis till dig! ??
Kan trösta dig så länge mensen håller sig borta att jag hade hugg och riktig mensvärk flera dagar va helt säker att jag skulle få mens på fredagsnatten men igår fick jag pluss!
Jag håller tummen för dig!!
Bim imorgon mensvärk utav bara den och orolig mage. Blir nog inget denna månad heller. Tjuvtestade igår men helt blankt... Känner mig såååå negativ.
Grattis!!! :)
Tog mod till mig och testade. Positivt! Nu håller vi tummarna att allt går som det ska!
Gjorde ju en Facebookgrupp JuliMammor .. blir lättare om de som vill va med sen o söka på Ann-Louise Persson profilbild på mig o sambon och bakgrundsbild på min dotter.. skicka vänförfrågan så lägger jag till er..:)