Min kille spelar wow...
Jag o min kille har varit tillsammans i 2 år, varannan vecka har jag mina barn o då ses vi inte så mycket o han kan spela hur mycket han vill. Den veckan jag är barnfri känns det som han ändå prioriterar spelandet och jag börjar bli trött på det. Ex den här veckan spelade han hela tisdagen eftersom han va ledig, på torsdagen va det nåt han absolut va tvungen att spela (vi sågs dock på kvällen båda dagarna) sen på fredag o lördag var jag bortrest m jobbet så han spelade hela den tiden, vi kunde inte ses förrän lördag kväll. Trots det var han bara tvungen att spela halva söndagen till så sent att va inte kunde ses.
Självklart ska han spela om han gillar det men känns som det är prio 1 i hans liv vilket ärligt talat känns avtändande.... När vi väl umgås är allt jättebra men jag kan inte hjälpa att börja känna mig lite irriterad...
Finns det nån där ute som kan förklara fenomenet m wow så jag fattar? Hur kan jag göra så jag inte ständigt känner mig bortprioriterad? Finns det hopp om bättring?