• Anonym (Majsan)

Bodycontact

Är det några fler härifrån som även vistas på BC?

Tycker ni att det är lätt att få till träffar irl med folk därifrån? Har märkt att det finns en del fejkprofiler och så.

• Svar på tråden Bodycontact
  • Anonym (boddy)

dom som är kvinna är ett antal mail på en annons så dom kan ju välja o vraka vem dom vill ha kontakt med.
    Men vi men tur  så får vi nått enstaka ibland.
    önska att det kunde vara tvärt om så vi killar får
     massa mail istället

• Anonym (Tidigare BC medlem)

Jag var aktivt medlem för 3-4 år sedan när jag inte ville vara i förhållande men inte heller utan närhet. Var en bra sida att få den typ av kontakt utan krav på djupt personligt engagemang. Fick sålla ut de vettiga och normala och prata vidare på andra forum för att känns sig säkrare att träffas irl. Bor i en mellanstor stad och träffade lite olika människor under 1-2års tid. Inga jag någonsin skulle vara i förhållande med, parametrar för att sålla fram en likasinnad partner tycker jag inte sidan erbjuder men helt okej annars även om den är fylld av knäppisar också.

• enable007
    Anonym (Tidigare BC medlem) skrev 2019-10-17 18:38:30 följande:

Jag var aktivt medlem för 3-4 år sedan när jag inte ville vara i förhållande men inte heller utan närhet. Var en bra sida att få den typ av kontakt utan krav på djupt personligt engagemang. Fick sålla ut de vettiga och normala och prata vidare på andra forum för att känns sig säkrare att träffas irl. Bor i en mellanstor stad och träffade lite olika människor under 1-2års tid. Inga jag någonsin skulle vara i förhållande med, parametrar för att sålla fram en likasinnad partner tycker jag inte sidan erbjuder men helt okej annars även om den är fylld av knäppisar också.

Är du man eller tjej ?
  • Anonym (Tidigare BC medlem)

Jag är en tjej, sorry!:) en helt vanlig tjej som har ett helt vanligt förhållande idag och kan få med någon hem från krogen vid önskat tillfälle. Utbildning och välbetalda arbeten. En riktig girl next door helt enkelt.

• Gbgkillen73a
    Anonym (Tidigare BC medlem) skrev 2019-10-17 19:02:06 följande:

Jag är en tjej, sorry!:) en helt vanlig tjej som har ett helt vanligt förhållande idag och kan få med någon hem från krogen vid önskat tillfälle. Utbildning och välbetalda arbeten. En riktig girl next door helt enkelt.

Spännande. Är också en helt vanlig person med utbildning, välbetalt jobb, med positiva erfarenheter av BC och idag i en relation.
  • Anonym (Mm)

Har träffat en del därifrån. Som tjej är det inte svårt att få till träffat. Men svårt att hitta guldkornen. Man blir överöst av mail.

• Anonym (Kvinna)
    enable007 skrev 2019-10-17 18:34:31 följande:

Är ni tsm ?

Idag är jag gift med en annan man men mannen från BC träffade jag under ca 2 års tid.

Det bästa sex jag någonsin haft.

Vi gjorde allt möjligt tillsammans.
  • Stefan63

Vi har en profil som par på bc och träffat några som vi umgås med ibland. Vi umgås mest utan att vi har sex även om det förekommer ibland det också. Härliga kompisar som vi hittar på allt möjligt med. Så visst går det att lyckas att hitta några som man trivs med även om det så klart finns knepiga filurer också.

• enable007
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-10-17 20:46:17 följande:

Idag är jag gift med en annan man men mannen från BC träffade jag under ca 2 års tid.

Det bästa sex jag någonsin haft.

Vi gjorde allt möjligt tillsammans.

Härligt :)

Träffar ni andra par med ?
Svar på tråden Bodycontact