Bodycontact
Är det några fler härifrån som även vistas på BC?
Tycker ni att det är lätt att få till träffar irl med folk därifrån? Har märkt att det finns en del fejkprofiler och så.
Är det några fler härifrån som även vistas på BC?
Tycker ni att det är lätt att få till träffar irl med folk därifrån? Har märkt att det finns en del fejkprofiler och så.
Reggade mig idag.. nästan 100 mail på ca fem timmar!!
Och så skrev en person att han hade sett att jag läst första mailet men inte svarat!
Ja man kan ju undra varför?.. #ironi
Håller med ovan!! Mycket fale och tjejer/kvinnor blir bombade med mail så fort dem reggat sig!! Samt att oftast ör det många som inte skriver så himla trevliga mail till andra. Tex, hej jag är kåt vill du knulla mig ikv, vad har du för kik?
Är en standard fras som många skickar tyvärr....skulle säga att nästan alla sidor föser ut på samma sätt tyvärr. Dock finns det en soda som är lite mer trevligare bemötanden på!:)
Väldigt bra sida enligt mig, jag har haft några heta möten via BC. Kan absolut rekommenderas.
Träffade två under tiden jag var reggad. Båda hade kvalitéer som jag sökte och var trevliga.
Men sidan är bara för mycket med alla upptagna män och annat som fake bilder mm. Avreggade mig men ångrar inte att jag testade. Var en speciell upplevelse. Fick 10000 besök på 4 veckor....
Reggade mig idag.. nästan 100 mail på ca fem timmar!!
Och så skrev en person att han hade sett att jag läst första mailet men inte svarat!
Ja man kan ju undra varför?.. #ironi
Bara jag som har problem med att skapa en ny användare? Sms betalfunktionen går inte att hitta överhuvudtaget..
Jag och sambon träffades genom BC för ca 10 år sen.
Vi har inte våran profil kvar. Men vi träffade några tjejer/kvinnor och par som vi hade underbara stunder med :)
Alltså, du/ni får ursäkta men - BC är väl den mest
trailer-trash sida jag hittat på nätet - absolut!!!
Skulle inte någon i helvete träffas med någon därifrån.
"Trash" finns det överallt!
Det gäller såklart att sålla i mailskörden. Jag går på magkänsla och skriver alltid ett tag innan en träff. Så man får någon slags känsla om vad det är för person.. och hur man synkar till viss del.
Kik är jättebra till det... För det är oftast där alla plötsligt visar sin rätta sida.
Jag har träffat flera härliga män därifrån nu och alla har varit justa. Några av dem är även mina KK:s nu.
Det är ändå härligt att det finns olika forum för olika behov. :)